Hardste knalpijl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Extriem Beng waren leuke knalpijlen met een leuk taitenium boeketje en beetje krekling. Ik vond het wel leuk dat ze zo hoog gingen, anders kan ik net zo goed een lijntje nemen.

Laatst bewerkt:
ik had dit O&N de sun warriors van wolff en de extreme bang rockets van brave&wichers. de extreme bang rockets knalde het hardste en had ook een leuk crackling boeket. de sun warriors die knalde wat minder hard maar ook goed en had een erg goede gil waarvan ik soms last van mijn oren van kreeg:). de extreme bang rockets zijn wel duurder ongeveer 1,25euro per pijl en de sun warriors bij miin dealer in de aanbieding maar 0,63euro per pijl dus de helft goedkoper. maar ik koop van de extreme bang rockets volgend O&N weer 3pakjes en van de sun warriors weer 8pakjes. ik moet er wel bij zeggen dat ik de sun warriors altijd per 3tegelijk afsteek geeft een erg leuk effect:)

the aftershocks heb ik nog geen ervaring mee.
extreme bang rockets vind ik de hardste knal pijle wat ik heb gehad uit Nederland.

groete

babypijl knal van lesli :D

nee eff serieus

denk de aftershock rockets zelf nooit andere gehad maar heb gehoord dat andere flink tegenvielen :P

vindt de extreme bang rocket ook wel harde knal pijl of het de hardste zijn kan niet oordelen heb niet zoveel nederlandse knal pijlen geevenaard dus kan altijd nog andere merk(en) wat hardere hebben :wink:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoor iedereen lof spreken over Extreme Bang Rockets, maar ze vielen mij vies tegen. Kan een slecht pakje geweest zijn, maar voor mij blijft het bij een eenmalige ervaring

Sun warrior zoals ik hier lees is eigenlijk wel de beste pijl om te kiezen kwa prijs en wat je er voor krijg? een harde gil met een harde knal.

Ik heb alleen ervaring met de Aftershock, en die hebben echt een doffe harde knal met een flink boeket. Ik ga daar zeker een pak van halen :) 6 pijlen voor 9,95

Geef mij maar de Sun Warrior pijlen, dit jaar zeker een verdubbeling van pakjes. Was zeer te spreken over deze pijltjes. Harde fluit en goede knal, ontzettend leuk voor in de avond!

Prijs bij mij vuurwerk dealer was € 8.50

Extreme bang heeft een heerlijke knal!:).. Maar voor de prijs, zou ik toch naar de sun warriors kijken!:)

Als topvuurwerk sun warriors heeft dit jaar, dan koop ik daar zeker een pakje of 4 van. Heb veel goeds erover gehoord:)

Dit jaar worden de extreme bang rockets een stuk goedkoper(ik weet niet of ik de nieuwe prijs mag zeggen!). Maar als je 2 pakken extreme bang rockets haalt is het in ieder geval goedkoper dan dat je een pak sun warriors haalt.

Dit jaar is wel de crackling weggelaten bij de extreme bang rockets, zelf vind ik dit geen probleem, misschien jullie wel. En tjah, de sun warriors hebben natuurlijk nog een fluiteffect erbij, dat is natuurlijk ook weer een voordeel!

Vorig jaar trouwens de extreme bang rockets en de sun warriors vergeleken met elkaar. de extreme bang rockets gingen ietwat harder. Maar veel extreme bang rockets gingen ook gewoon niet af, vlogen wel de lucht in maar geen knal.

Ik denk dat ik van allebei de pijlen wat pakken haal, altijd leuk voor erbij en voor de afwisseling:)

Vorig jaar ook de Sun Warriors en Extreme Bang vergeleken, en laatstgenoemde gingen toch wel duidelijk harder m.i. en allemaal knalden ze van de 3 pakken die we hadden.

Geen probleem als de crackling er uit weg is want het ging me toch om de knal, met zo'n goed verlaagde prijs laat ik daar geen traan om en koop ik mooi een stuk of wat pakken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan