Happy Pyramid [Ass.]

3 euro voor 2 van deze fonteinen? Vind ik nogal een lekker prijsje hoor! Ze zijn toch wat leuker dan budget fonteinen ( assorted fountains ). En voor 1,50 per fontein ga je ook niet huilen lijk me.

Dit is echt leuk voor de vooravond.

Edit: 6 euro voor dit lees ik nu. Dat maakt het weer een ander verhaal :bonk:

Ik vind ze een beetje tegenvallen als ik naar de filmpjes kijk:cry:.
Vind ze niet zo lang duren , 6 euro (3 euro per stuk) vind ik dan ook net wat te veel voor deze fonteinen.
Als ze nu wat langer zouden duren zou ik er misschien over na denken om ze te kopen, maar denk dat ik het nu bij de assorted fountain van lesli hou (1.79 voor 4 stuks):wink:

--pyro99:bye:

Ik heb het persoonlijk niet zo op kleine fonteintjes, naar ik zal idd ook voor de assorted fountain gaan, maar dat heeft ook met nostalgie te maken

Hier een foto!

2ppzkwh.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

De Foto,s van Isandra blijven leuk :) Net als de prijzen als je in Geldermalsen woont. Maar als ik filmpjes ziet vallen de fontijntjes idd tegen dan pak ik in de verkoop wel leukere mee van een ander merk :)

Ik moet zeggen dat deze fonteinen me prima zijn bevallen.

Tijdsduur tegenover de prijs was oké. Crackling was goed hard (harder dan ik gewend ben). En 2 voor 6 euro is niet gek duur; de Vulcano was de laatste jaren bijna 4 euro per stuk.

Back
Bovenaan