HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan niet meer bestellen bij haokan zelf .(Vreemd) Er staat in het venster klik een afhaaltijd, maar dan druk je op de mogelijkheden en staat er niks . Dus ik kan niet verder gaan tenzij ik een afhaaltijd neerzet . Terwijl er geen afhaaltijden er in staan . Veder drukken kan ook niet .

Het is een bug die we er proberen uit te krijgen.
Je moet voordat je een afhaaltijd kunt selecteren even een keer de kalender aanklikken
daarna kan je wel een afhaaltijd selecteren.
We zijn er mee bezig

Beste Jo,

Weten jullie toevallig al of jullie ook de Burn It collectie aan gaan bieden dit seizoen? Eerste 2 bestellingen zijn geplaatst nu is het wachten op het 'nieuwe' assortiment.

Beste Jo,

Weten jullie toevallig al of jullie ook de Burn It collectie aan gaan bieden dit seizoen? Eerste 2 bestellingen zijn geplaatst nu is het wachten op het 'nieuwe' assortiment.

vroeg ik mij net ook af,zou wel mooi zijn als de beste boxen van burn it opgenomen worden idd.

Beste Jo,

Deze week hebben we een afspraak met VWT/ZENA welke producten wij gaan toevoegen in onze collectie incl. burnit

zo 4e en laaste besteling gedaan mooi geweest zo
en heb ook wat mooi voor me nicht gevonde

bedankt jo en de rest natuurlijk ik kan niet wachten tot de 28e 10 uur :D

Zena/vwt/burn it

Zena/vwt/burn it

De afspraak met zena/vwt zou vandaag zijn maar is verzet naar vrijdag
Dus nog even wachten met de nieuwe zena/vwt producten.
De BurnIt producten gaan wij ook verkopen maar dan wel via de site van zena.
Aanstaande vrijdag zal alles duidelijk worden.
(wachten is ook mijn sterkste punt niet)
Verder zijn we al bezig met het klaarzetten van de voorbestellingen zodat we zeker weten dat ons voorraadprogramma geen steken heeft laten vallen.
We gaan nadat we alle bestellingen klaar hebben gemaakt (gecheckt hebben) opnieuw bekijken met welke producten we nog mooie aanbiedingen kunnen maken.

haha, weinig aan te veranderen helaas:)
klinkt als een goed georganiseerd plan...ben benieuwd wat ons nog te wachten staat!

Mijn begeerlijke vuurwerkhartje kan niet wachten tot de nieuwe aanbiedingen bekend worden gemaakt :p

Webshop update

Webshop update

Niewe ZENA producten zijn toegevoegd, Pyro's Myth, Heroic Strike, High Lighter, Brocade Willow Tip, Raw Whisler, ZENA Revolution, ZENA Triumph. (Er zullen deze week nog wat extra producten worden toegevoegd)

Aankomende week worden onze winkels bij ZENA Nederland geplaatst zodat via de zena site de complete collectie kan worden besteld incl. de BURN IT Producten.

Verder zal deze week duidelijk worden of dat we een vierde winkel erbij krijgen.

We zijn druk bezig met al de voorbestellingen al klaar te maken zodat we daarna kunnen bekijken wat we nog met megakorting kunnen aanbieden.

De voorbereidingen voor onze productdemo 30 nov in Pijnacker met consumenten en profshow (t/m 5 inch)
zijn in volle gang we hebben bij de gemeente nog wat afspraken betreft de veiligheids afstanden.

Veel producten in de Mega Uitverkoop zijn bijna uitverkocht dus wacht niet te lang met bestellen.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Dat ziet er top uit Jo,

Dus als ik het goed begrijp kan je straks op de Zena nederland site alle producten bestellen en bij jullie afhalen?

En geld dan ook de voorverkoop actie die bij Zena NL is?

En natuurlijk aanwezig op de demo straks.
groet.

Bedankt voor de update Jo,

ziet er zeker goed uit, de volgende bestelling gaat er zeker aankomen!

Ja tijdens de webshop voorverkoop kan de gehele collectie van zena besteld worden en bij ons worden opgehaald incl. de acties die in de zena webshop gelden.
Voor de 3 verkoopdagen kopen we appart producten in die volgens ons de beste zijn, hetzelfde zoals we bij andere importeurs gedaan hebben.
Anders zou de collectie te groot worden

Geweldig nieuws weer, jullie zijn er goed bezig.
Zelf een 4de winkel, waar ligt jullie plafond:p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan