Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan niet meer bestellen bij haokan zelf .(Vreemd) Er staat in het venster klik een afhaaltijd, maar dan druk je op de mogelijkheden en staat er niks . Dus ik kan niet verder gaan tenzij ik een afhaaltijd neerzet . Terwijl er geen afhaaltijden er in staan . Veder drukken kan ook niet .
Beste Jo,
Weten jullie toevallig al of jullie ook de Burn It collectie aan gaan bieden dit seizoen? Eerste 2 bestellingen zijn geplaatst nu is het wachten op het 'nieuwe' assortiment.
Beste Jo,
Weten jullie toevallig al of jullie ook de Burn It collectie aan gaan bieden dit seizoen? Eerste 2 bestellingen zijn geplaatst nu is het wachten op het 'nieuwe' assortiment.
Deze week hebben we een afspraak met VWT/ZENA welke producten wij gaan toevoegen in onze collectie incl. burnit
Mijn begeerlijke vuurwerkhartje kan niet wachten tot de nieuwe aanbiedingen bekend worden gemaakt![]()
Bedankt voor de update Jo,
ziet er zeker goed uit, de volgende bestelling gaat er zeker aankomen!
De voorbereidingen voor onze productdemo 30 nov in Pijnacker met consumenten en profshow (t/m 5 inch)
zijn in volle gang we hebben bij de gemeente nog wat afspraken betreft de veiligheids afstanden.
Veel producten in de Mega Uitverkoop zijn bijna uitverkocht dus wacht niet te lang met bestellen.
WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL