HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn nog bezig met de webshop maar we verwachten snel online te kunnen

Ziet er keurig netjes en overzichtelijk uit, wel heb ik een tip/opmerking : als je een catagorie aanklikt om te bekijken en je bent daar, dan verdwijnt het overzicht aan de linkerkant waar de catagorien staan en moet je steeds terug via de homepage.

Erg mooie website, en heel veel mooie artikelen. Alleen de gratis producten daar zie ik op het internet niet heel veel reacties (positieve) over. Komen er nog andere acties hiervoor? Stel ik bestel voor
+- 500,- euro is het dan niet mogelijk gewoon een bepaald percentage hiervan gratis zelf uit te zoeken?

Misschien een brutale vraag, excuses dan alvast hiervoor. Nogmaals het assortiment en de webshop zien er perfect uit, maar de gratis artikelen vind ik niet heel bijzonder, misschien wel qua prijs/waarde, maar meer de uitwerkingen.

Groet,

Frank

Op 17 november tijdens de opendag mag je op je bestelling voor 20% extra vuurwerk zelf uitzoeken.
we hebben meer acties zoals je hier in het forum kan lezen. deze acties zijn niet te bestellen via de webshop maar via [email protected] en natuurlijk ook op 17 november (op de speciale acties geven we geen extra vuurwerk meer mee) ik zou zeggen kom langs tijdens de opendag

Erg mooie website, en heel veel mooie artikelen. Alleen de gratis producten daar zie ik op het internet niet heel veel reacties (positieve) over. Komen er nog andere acties hiervoor? Stel ik bestel voor
+- 500,- euro is het dan niet mogelijk gewoon een bepaald percentage hiervan gratis zelf uit te zoeken?

Misschien een brutale vraag, excuses dan alvast hiervoor. Nogmaals het assortiment en de webshop zien er perfect uit, maar de gratis artikelen vind ik niet heel bijzonder, misschien wel qua prijs/waarde, maar meer de uitwerkingen.

Groet,

Frank

Wow, voor 200€ heb je de super nature. En dat is toch echt een bruut ding hoor! 73€ is wat overdreven maar zeker wel richting de 50€ waard wil je een goede prijs kwaliteit.

Nu is er nog één vraag waar ik mee zit...

Op Freakpyromaniacs is er een actie waarbij als je tussen de € 500,- en € 1.000,- aan vuurwerk besteed, je een korting van 25% krijgt, en als je voor meer dan € 1.000,- aan vuurwerk besteed krijg je 30% korting (m.u.v. actieproducten).

Nu is er op de opendag 17 november de actie: 20% extra vuurwerk bij je bestelling

Gelden beide acties dan op die dag of...?

Excuses voor evt. misvattingen van mijn kant :)

Groeten,
Jwtjuh (Jan Willem) :bye:

Knal/fluit stuntpakket

Knal/fluit stuntpakket

FLUIT/KNAL STUNTPAKKET
Herrie in de straat
1 x Bunkerblaster - Supersnel 90 schots knal cake
2 x Spanish storm - 750 schots kleur, Crackling en Knal
2 x Spinning Salute - 30 schots Spinnende zilverstaarten met harde knal
4 x Scream & Shout - 72 schots kleur, Fluit met Knal

Nu € 140,- bestellen op de open dag 17 november of via [email protected]

FluitKnal-Stuntpakket.jpg

Dus stel dat ik voor € 500,- aan vuurwerk besteed, wat voor korting(en) krijg ik dan precies? :)

Dat weet je door een email of pm te sturen naar Jo, anders gaat straks iedereen op het forum om berekeningen vragen en daar is het forum niet voor bedoeld :)

Dat weet je door een email of pm te sturen naar Jo, anders gaat straks iedereen op het forum om berekeningen vragen en daar is het forum niet voor bedoeld :)

Transparantie is geen verkeerde zaak toch? :)
Maar ik zal een pm sturen :)

RUBRO IMMORTAL GOLD BOX
We hebben net contact gehad met Rubro. Voor al diegene die een Rubro Immortal Gold box willen kopen. We hebben er nog 35 en ze zijn ook niet meer bij te bestellen.
Dus Op=Op.

We hebben net contact gehad met Rubro. Voor al diegene die een Rubro Immortal Gold box willen kopen. We hebben er nog 29 en ze zijn ook niet meer bij te bestellen.
Dus Op=Op.
Bij iedere bestelling van een Immortal Gold Box zit een Herlat Goldmine twv € 33,50 gratis bij.
[email protected]

Als je eerderbhebt besteld de Immortal Gold Box en bestelt waarneer de webshoo voor 25euro bij krijg je dan ook de super nature en de goldmine??

De webshop gaat binnenkort open, we wachten alleen nog op de koppeling met de bank voor ideal.
dus voor al diegene die via [email protected] een Immortal gold Box besteld hebben krijgen daar de goldmine bij. dit is de zelfde regeling van de webshop. Als de webshop geopend is kan jezelf je uittellen wat je gratis vuurwerk is.

SINGLE SHOT STUNTPAKKET
6 Thor Short Circuit 2 inch 50 GRAM
6 Thor Earth 1,5 inch
12 Original Shock Wave
1 Herlat Flower Power
32 Chooet Mega Shock Box
12 Royal Fireworks Thunder smoke (gekleurde rookstaarten met knal)
TOTAAL 69 SINGLE SHOTS VOOR € 75,-
Bestellen op de opendag in Pijnacker 17 nov. of mail [email protected]

SingleShotstunttPakket.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan