Hallucinator

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 3016
Artikelnaam: Hallucinator
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving:
Row 1: Green tail to strobecrown with red tipping
Row 2: Red tail to strobecrown with green tipping
Row 3: Blue tail to strobecrown with green and red tipping
Row 4: Silver glitter tiger tail to strobecrown
Row 5: Silver glitter tiger tail to strobecrown

Stijghoogte: 25 - 30 meter
Afmeting cake: 180 x 180 x 175 mm
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: € 29,95
Internet voorverkoopprijs: € 26,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

3016-hallucinator.jpg

Film demo 2016:

Film demo 2015:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op het sample filmpje ziet het er wel heel gelikt uit?! Als deze zo presteert als hierboven dan is 24 euro beslist geen dooddoener... De Massive was immers ook een succes!

De mannen van Vuurwerkvisie stonden er ook al die jaren bij ZENA NL om bekend dat wat je op de productvideo zag, ook thuis in de straat kreeg. Dus daar maak ik mij geen zorgen om! Lekker bakkie hoor!!

Heerlijke cake! :D Ben benieuwd naar z'n broertjes en zusjes. Deze lijn,maar in de gaten houden. Maar erg mooi effect,strobecrown. Nog niet zo vaak gezien. Mischien komt hij,op de lijst. Die verdwaalde paarse sterren,bij de Blue tail to strobecrown with green and red tipping,jammer dat die verdwaald zijn. Maakt hem nog mooier.

Laatst bewerkt:
Ziet eruit als zeer grote boeketten en door het tempo is dit dan wel puur geweld!
Uiteraard ook benieuwd hoe deze live presteert, maar met die prijs van 24 euri kan dit een echte topper zijn!

Label vind ik persoonlijk erg tof, telt ook gewoon mee in mijn ogen.

Heerlijke cake! En de afgelopen jaren hebben maar heel weinig producten van VWV minder gepresteerd dan op de demo. Dus we gaan de demo uiteraard afwachten maar voor nu is dit in mijn ogen een regelrechte topper voor een hele prima prijs.

Superbak! Hopelijk zijn de andere producten in deze lijn net zo sterk. Dit beloofd in ieder geval veel goeds.

Dikke bak inderdaad en voor maar 24 euro wederom een topper wbt prijs/kwaliteit!

Back
Bovenaan