Halloween Vuurwerk R'dam Beverwaard 30-10-2010

Halloween Vuurwerk R'dam Beverwaard 30-10-2010

plaats : Rotterdam Beverwaard
provincie : Zuid Holland
wie : Fireworks europe
wat : Consumenten vuurwerk
duur van de show : 7 minuten

In de deze show is het nieuwe vuurwerk geschoten van 2fireworks ( http://www.2fireworks.nl/ )

Youtube liefehebbers kunnen de film hier bekijken

Dammmn van deze show was ik helemaal niet op de hoogte, hij stond ook nergens aangekondigd :shocked:
Ziet er leuk uit en had er graag bij willen zijn, wel jammer van de bizarre hoeveelheid crackling die mijns inziens te veel overheerste aan het einde.
Volgende keer even bellen he Vinnie :p

PS : thnx voor het posten !

Ziet er weer goed uit dat filmpje.
Inderdaad jammer dat deze show niet in de agenda stond :-(

Volgende keer beter :-) ,
Thanks voor het filmpje :-)

Dammmn van deze show was ik helemaal niet op de hoogte, hij stond ook nergens aangekondigd :shocked:
Ziet er leuk uit en had er graag bij willen zijn, wel jammer van de bizarre hoeveelheid crackling die mijns inziens te veel overheerste aan het einde.
Volgende keer even bellen he Vinnie :p

PS : thnx voor het posten !

Ziet er weer goed uit dat filmpje.
Inderdaad jammer dat deze show niet in de agenda stond :-(

Volgende keer beter :-) ,
Thanks voor het filmpje :-)

Sorrie voor het niet vermelden.
Heb het erg druk de laatste week.
en ben niet helemaal lekker.
omdat ik heinenoord al een paar keer gezien had , had ik besloten om met de kids en vrienden naar het Halloween feest tegaan.
ik vermoed dat dit ook een soort demo was voor het verkooppunt van beverwaard. (tenminste zo was het een aantal jaar geleden ook)
maar op het einde zitten er leuke produkten bij.

Hmz wat gek. Normaal had ik zoiets wel gehoord, maar op een rotklap van ik vermoed een lawinepijl na dan, heb ik niets gehoord aan knallen. En ik had nog nooit van deze toko gehoord overigens. Bedankt voor het posten van de informatie en de film.

En beterschap gewenst natuurlijk.

Back
Bovenaan