Ground Zero

Ruben

VWC lid
Product-783-Ground-Zero.jpg

Artikelnummer: 783
Productnaam: Ground Zero
Aantal schoten: 37
Aantal grammen: 500 gram
Adviesprijs: € 49.95

Laatst bewerkt door een moderator:
Adviesprijs is opgenomen in de openingspost.

42,50 is tot nu toe de de hoogste prijs in de Barly Legal serie, en moet zeggen dat die prijs nog redelijk laag ligt vergeleken met andere series.

Ook deze kwam voorbij in de demo: De pot heeft een hoog tempo met iedere keer een salvo van 4/5 schoten van palmen met paarse en groene koppen. Na zo'n 25 schoten komt er een salvo met fluiters gevolgt door grote crackling boeketten als finale. Alle salvo's volgen elkaar snel op waardoor de pot snel klaar en indrukwekkend is.

:bye:

Kom net terug van mijn krantenwijkje. Onder weg nog een mooie leeggespoten pot tegengekomen. Maar wat zie ik tot mijn verbazing: Er zit een label op van de nieuwe 500 grams Ground Zero van Brave & Wichers. Thuis even in het krantje gekeken. Het artikelnummer enzo klopt ook gewoon. Best vreemd eigenlijk. Dat ding stond zomaar midden in een woonwijk, tussen een paar flats in. Kan je zo de preciese lokatie vertellen. Maarja, hier ff wat foto's. Vind het trouwens wel vreemd dat iemand nu al zo'n nieuwe pot in zijn bezit heeft...
http://img206.imageshack.us/img206/5117/dsc00189en6.jpg
http://img259.imageshack.us/img259/4475/dsc00190dn4.jpg
En deze staat nu dus gezellig op mijn kamer tussen al mijn andere dummies en leeggeschoten potten. :P

Hmmm wie weet hier meer van? :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hem al besteld, filmpje niet echt indrukwekkend. Maar zo te horen wel een goede pot. Je zie top het filmpje alleen maar een paar kleuren balletje!

Persoonlijk vond ik dit de minste van de vier uit de collectie.
Ik heb 'm ook gezien tijdens de demo in Volkel, en ik vind 'm wel erg snel verdwenen zonder dat er nou iets spectaculairs gebeurt.
Ik heb er ook een eenvoudig filmpje van gemaakt. Misschien iets duidelijker, maar stel je er niet teveel van voor. Probeer 'm vandaag nog online te krijgen.

Ik vraag me toch echt af of het wel de goeie pot is die te zien is op de filmpjes van de demo s!

Laatst bewerkt:
Ik vraag me toch echt af of het wel de goeie pot is die te zien is op de filmpjes van de demo s!
Want is er hier iemand die fluiters ziet in de foto s van Di Resta,ikke niet!!

Ik denk dat de fluiters gewoon uit de ook dikkere tubes komen. De pot zelf vind ik helemaal niet tegenvallen. Ik vind de effecten wel iets speciaals hebben, zie je niet veel in Nederland. Daarnaast ook mooie kleuren. Alleen de fluiteffecten tussendoor hadden er van mij niet tussen gehoeven.

Je ziet ze inderdaad niet veel. erg mooie klueren. vind het egt toppers ook derest van Barley legal

Mooi filmpje cass!Een stuk beter dan die ik gezien had van dezelfde demo.
En ik ben er net ook achter gekomen dat de fluiters bij een andere cake hoorden(uit zeer betrouwbare bron).Conclusie mede door cass z'n filmpje laat ik m'n bestelling zoals ie is('k had hem bijna veranderd!)

Was de slechtste uit de serie, fluiters hoorde er wel degelijk bij. Effecten waren niet zo groot als bij de andere potten uit de barely legal serie. Jammer, maar volgend jaar komt deze er niet meer bij!

Back
Bovenaan