GroenLinks wil maatregelen voor vuurwerk

Babiloot

VWC lid
Antoinette Maas, de fractievoorzitter van GroenLinks in Helmond, heeft het Helmondse college in een brief voorgesteld om in 2016 een digitaal onderzoek te doen naar het draagvlak bij inwoners voor het ongelimiteerd afsteken van vuurwerk. GroenLinks wil dat het college met een voorstel komt met nieuwe maatregelen om de overlast van vuurwerk in te dammen. De oppositiepartij wil een onderzoek naar verdere inperking van de afsteektijd van vuurwerk in de stad. De fractie wil van het college een overzicht krijgen van de jaarlijkse kosten van extra inzet van nood- en hulpdiensten rond de jaarwisseling.

Bron: kontaktfm

hahahaha de volgende bomenknuffelaar trekt de scheur open, Bonte houdt nu wijselijk zijn bekkie omdat die de boel liep te flessen.

Lijkt te slaan op cat1 vuurwerk hebben de groen links grafbakken een nieuw doel gekozen? Kan door mijn irritatie misschien verkeerd lezen ongelimiteerd vuurwerk afsteken?

Nou nou ze blijven wel vastberaden dit jaar niet te stoppen die linkse figuren. :p

Even op inhaken; ken veel linkse figuren die juist willen dat vuirwerk blijft zoals het nu is. Betreffende GL heb je gelijk, maar die lopen doorgaans overal achteraan.

Welk ongelimiteerd afsteken van vuurwerk? Als er iets gelimiteerd is, dan is het wel het afsteken van vuurwerk.
Misschien kan deze dame ook eens laten onderzoeken wat de kosten zijn van de inzet van de hulpdiensten in het uitgaansleven of bij de wedstrijden van Helmond Sport.

Nouja jo nv ens kunnen er om lachen.
Maar ik denk dat we beter een topic kunnen openen met een plan van aanpak.
Wat een avondje voetbal kost aan veiligheid en rellen.
Wintersport etc
Nu kunnen we een stap voorzijn.
We moeten iemand hebben die sterk in ze schoenen staat zonder een korte lont.
Alles verzameld van mede freaks ook de valse melding of illigaal vuurwerk met als foto rijswijkse vuurwerkhal of china red band.
We moeten serieus werk make .
Deze gasten schoppen het ver.
Ik hoor in mijn omgeving nu ook ineens mensen zeuren en klagen die npoit iets tegen vuurwerk hadden.
Maar die het niet normaal vinden die dreunen en nog steeds denken dat dit legaal is.

exact, het gaat ze helemaal niet om de schade en veiligheid, het gaat ze om de fijnstof en alles daaromheen. Maar dat is niet sexy en daar lopen mensen niet warm voor dus gooien ze het over de gevoelige boeg. Te triest voor woorden.

nou ik weet niet waar zij over praat maar ik denk niet dat het waar is .
vuurwerk afsteken mag pas vanaf 18.00 tot 02.00 .
dus hoezo ongelimiteerd afsteken dat is niet waar .

GroenLinks wil maatregelen voor vuurwerk
Ja en ik wil graag met Rihanna slapen, zolang groenlinks nog niet voor een droomverbod pleit mag iedereen dromen hebben.

Groenlinks wilt het liefste alles wat plezier brengt verbieden.
Behalve dan drugsgebruik, dit willen ze niet verbieden, dit verheerlijken ze zelfs, toch, Meneer Bonte?

Arnowiet.jpg

Stakkers....

een digitaal onderzoek??? zodat ze boel weer kunnen bedonderen. hebben ze geen belangrijkere zaken dan altijd maar over vuurwerk te lopen liegen en bedriegen.

Back
Bovenaan