GroenLinks/PvdA en Partij voor de Dieren proberen opnieuw vuurwerk wettelijk te verbieden

Kamerbrief minister Van Weel mbt het debat.

Kunnen we misschien voorzichtig hierin uit opmaken, dat een verbod er wss niet gaat komen en dat ze in gaan zetten op het hardere aanpak van relschoppers en illegaal vuurwerk wat de VVD zelf al voorstelde?

Kunnen we misschien voorzichtig hierin uit opnemen, dat een verbod er niet gaat komen en dat ze in gaan zetten op het hardere aanpak van relschoppers en illegaal vuurwerk?
Dat is de lijn van het kabinet ja. Maar de tweede kamer zal (hoofdelijk) over de initiatiefwet moeten stemmen.

Daar zijn de kamerleden vandaag voor “geïnformeerd” (lees: geïndoctrineerd) door de politie, wat bij de NSC kennelijk niet tot een verandering in standpunt heeft geleid..

IMG_1157.jpeg

IMG_1159.jpeg

Laatst bewerkt:
Mijn zegen heeftie met de plannen omtrent f4. Wat ik hier afgelopen oud heb meegemaakt met die tyfuszooi was de limit.

Of de huidige uitrusting van de ME voldoende bescherming biedt en of er
aanleiding is om de gewelds- en verdedigingsmiddelen van de mobiele eenheid uit te breiden, is een van de vragen waar het programma zich op richt. Daarbij wordt ook gekeken naar hulpmiddelen, geweldmiddelen en andere innovatieve instrumenten die kunnen helpen om de pakkans te vergroten.

Van die dingen, ja. Kom maar op met de rubberen kogels. Je laat je nondedju toch niet zo maar bestoken zonder iets te doen. Van DIE traditie moeten we af. En snel ook.

Prima brief. Bevat nog verrassend concrete plannen om geweld tegen hulpverleners aan te pakken. Hopelijk kan de VVD daarmee verder.

Lees post 1 van dit topic.

Het is aan de indieners om dat te bepalen. Bij dit onderwerp zullen ze dat zeker verzoeken (in de hoop enkele vvd en nsc leden mee te krijgen)
oke dank je voor je antwoord, dacht dat je dat van te voren aan moest vragen dus niet 👍👍👍

tijdens het schrijven van dit artikel in de ochtend van vrijdag 3 januari bedroeg de realtime gemeten PM2,5-fijnstofconcentratie in IJmuiden (Tata Steel) 19 microgram per kubieke meter.
Zullen we het nu online gooien? Nee we willen de stemmingmakerij het liefst vlak voor de kamerbehandeling. Oh okay dus dan maar even in de koelkast?
Toont aan hoe belangrijk deze meneer het vond om zijn eenzijdige conclusies te delen.

Daar zijn de kamerleden vandaag voor “geïnformeerd” (lees: geïndoctrineerd) door de politie, wat bij de NSC kennelijk niet tot een verandering in standpunt heeft geleid..
Ik ben wel heel benieuwd dan wat voor idioterie je moet uithalen om F2 levensgevaarlijk te maken.

Back
Bovenaan