Gravity 45 shots

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: RVW 763
Artikelnaam: Heavy Legend Gravity 45 shots
Bruto Gewicht: ....
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 45 schots
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 12 stuks
Richtprijs: 29,99

O.a. te koop bij: Rubro.nl

763_gravity_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
AANRADER. Zojuist gezien, echt een dikke pot. Een kruising van de boeketten van de concerto rosso met de rauwe fluiters van de falcon en het tempo van die fluitbak van showtime. Echt wauw!

Deze bak was zeker top. Ramt aardig snel leeg met een redelijke rauwe fluit. prijs lag volgens mij rond de 29,99.

Voor mij de topper van de avond, wat een cake zeg.
Heerlijke rauwe fluiters met een leuk effect erboven.
Ja, deze moet er zeker weten bij komen dit jaar.

Echt geweldig maar zo moeilijk om de enorme stijghoogte vast te leggen. Maar de reacties hierboven zeggen genoeg! Geniet:

PS: geen idee wie Evert is, maar goed.

Wat een gave bak dit zeg. Rauwe fluiters. 3 tientjes absoluut waard. En dan die label. Gruwelijk mooi.

Laatst bewerkt:
Zeer vette rauwe fluitbak waarvan ik behoorlijk gecharmeerd ben, enige minpuntje in mijn ogen is dat ik hem net een tikje te snel vind gaan, maar toch blijf ik deze cake goed volgen op alle aankomende winkelierdemo's.

zeker een must have dit idd :D wat een topding is dit....
zoals al eerder gezegd, de falcon samen met de concerto rosso samengesmolten :D

Ik kan er niet omheen, voor mij (en ik denk met mij vele anderen) dé topper van de avond! :D Hier ga je helemaal van uit je plaat!

wow maar 2 dat valt mee dacht toen ik de post van huisman op fb zag. Ow dat zijn er stuk of 4. Maar als het er 2 zijn valt 29.99 best mee met 10 tot 30 procent korting zeker. Als hij op demo.s zo goed blijft :)

Deze komt er zeker bij ! Mooi man :D
De potten uit de Heavy Legend lijn zijn mij nog nooit tegengevallen, zekerheidje dus.

Back
Bovenaan