Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
in een karton zitten namelijk 2/1. Dit wist hii waarschijnlijk niet. Aangezien hij als winkel deze niet voert. Ik knijp m’n handen dicht.Mijn winkel heeft er per ongeluk 2 meegegeven aan mij. Heb er 1 betaald. Lekkaahhh
Gewoon doen!Echt een topper hoor. Vandaag de verleiding kunnen weerstaan. Kijken of we morgen nog zo sterk zijn.
Goedkoper dan dat nergens gezien, waar was dit? Ik wil er nog wel een paar..68 euro in de vrije verkoop vandaag. Aardig prijsje.
Shit ga ik er straks nog een tweede bijhalen misschien....Vtc. Je moet wel een voorbestelling gedaan hebben, dan krijg je een voucher voor de vrije verkoop 15% korting. Hij is 80 in de showroom dus 68 uiteindelijk.
Vtc?Vtc. Je moet wel een voorbestelling gedaan hebben, dan krijg je een voucher voor de vrije verkoop 15% korting. Hij is 80 in de showroom dus 68 uiteindelijk.
Ja wat is vtc vuurwerk? Waar zitvlak?Vtc vuurwerk ja. Ook maar 1 extra meegenomen voor €67.99