Gorilla

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY6304
Artikelnaam: Gorilla
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1930,3 gram
Aantal Schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: brocade crown, flower crown, bloom flower, coco to chrys, blink, stars, tails, mine - blue, red, yellow, purple, silver, orange, green, gold
Tube diameter: 30 mm
Kooi: ja
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 70 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € ...

Gorilla.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wederom weer een boxje met crackling en ghost effect, ziet er wel aardig uit maar je wordt er wel ondertussen moe van.

Deze was ook echt super, behorend tot de toppers van de avond. Een bizarre burst en grote spreiding. Hij deed me qua effecten in het begin een beetje denken aan het oude Pangu. Flowercrown glittergoud, spiderfloss. Waarschijnlijk mede door het tempo dat ie zo hoog scoorde voor mij. Het komt helaas niet heel goed over op film.

In gedachte houden dat dit op grote afstand is gefilmd

Prachtige box zeg, het is dat het budget echt op is anders had deze er zeker gekomen. Effecten lijken echt groot zo op film en ook de borst weer prima dus. Echt een mooie compound dit.

Vind zowel deze als de Lion ontzettend goede 30mm boxen, CR heeft hier echt wel een puntje verdiend. Vind deze twee bv beter dan de magnum 30 mm nieuwe dozen

Komt prima over zo op film, met name de burst valt op en de spreiding van de effecten. Lekkere laatste eindsalvo ook, top.

Deze en de Lion zijn toch wel interessant bakken. Misschien toch even kijken of ze hier bij de lokale dealer tijdens de happy hour nog ergens verstopt staan en anders op de lijst voor volgend jaar.

Echt een heerlijke box! Valt niks op af te dingen. Nouja misschien voor iemand die niet van crackling houdt, want dat zit er wel veel in. Maar ik ben fan!

Deze vanavond na 12 uur geschoten. Niet normaal wat een spreiding en burst. Vind de Lion nog net een tandje beter maar deze staat met stip op 2. Filmpje volgt nog

helaas kreeg ik de lion niet, dus een extra gorilla als vervanger. Hele dikke compound was dit zeg. Alles van China red was goed!

Back
Bovenaan