dieter
VWC lid
Declareer je onkosten gewoon bij dieter, tobias...
Kan wel van de zaak... afgelopen avond genoeg inkomsten![]()
Leg eens uit ! ! ! ! ! ! ! ! !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Declareer je onkosten gewoon bij dieter, tobias...
Kan wel van de zaak... afgelopen avond genoeg inkomsten![]()
mooie show, mooie producten.
netjes dat er tot 8'' werd geschoten, alleen ik miste nog wat dingen..
hij was erg kort, en waar was de finale?
al met al viel de show mij dit jaar tegen :(
+ YouTube Video | |
Leg eens uit ! ! ! ! ! ! ! ! !
@ 8Inches ff een vraagje waar stond je ? want als je geen bootje had dan kon je er moeilijk dichtbij komen, ik zelf ben er gister niet geweest dus ik ga niet over deze show oordelen, Maar naar mijn mening zal Dieter nooit een slechte show neer zetten, of op kwaliteit inleveren voor het geld. Als er denk ik iemand met passie is voor zn vak is hij het wel, ik ken hem niet persoonlijk, maar als ik zie wat voor shows hij met zn mannen altijd neerzet, en ook veel actief is op het forum geloof ik niet dat hij een slechte show daar gister heeft neer gezet.
Ik was er vorig jaar wel bij, en ik stond toen ook op iets van 400 meter ofzo, jah dan kan je niet verwachten dat die salutes de grond doen trillen.
Gr stefan
+ YouTube Video | |
Grootste negatieve eigenschap van de show vind ik de domme zet met het gebruiken van salutes als het grootste deel van de toeshouwers veel te ver staat. Het heeft gewoon totaal geen nut gehad. Overbodig en jammer van het geld. Ik snap niet dat een vuurwerkbedrijf met ervaring er toch voor kiest om te gebruiken in deze show. Je houd toch rekening met de omstandigheden van de klus lijkt mij !!!
Je hebt naar mening van heel veel freaks, een slechte show geschoten.
Kort en van magere kwaliteit, ook de keus van het vuurwerk zelf liet te wensen over. Het lijkt wel alsof je het in loosdrecht ieder jaar een beetje slechter doet, het is je thuishaven, daar wil je toch gewoon wat goeds neerzetten?!
Ik zou btw je salutes eens gaan nakijken... Wanneer je wat meer kwaliteit had gebruikt had het nog een beetje finale geworden. Nu was het net een pruttelpotje ergens ver weg. Die salutes zijn de naam salute niet waardig.
Kijk, misschien geef je er niks om; maar na de show heeft er niemand met de handen op elkaar gestaan. Laat ik het eens anders stellen, geef je eigen visie op de show van gister avond eens.
Voor de volgende show weer aan de bak, want dat je t wel kan dat weten we!