Gondelvaart Loosdrecht 2011

dieter

VWC lid
Waar: Oud Loosdrecht
Provincie: Noord Holland
Geschoten door: Azuma
Kaliber: professioneel 4 t/m 8 inch
Tijdstip: circa 23.30 uur
Wanneer: 20 augustus 2011

Deze show wordt vanaf een eiland ( Robison Cruseo ) geschoten en is op diverse plaatsen op de Oud Loosdrechtsedijk te zien. Het is ter gelegenheid van de Gondelvaart 2011.

http://www.gondelvaart.com/news.php

Mijn filmpje van vorigjaar :)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Probeer er dit jaar weer bij te zijn :) , hopelijk iets dichter bij :-)

Thanks voor je post dieter

Hier nog een filmpje uit 2004,
Was toen aanwezig bij de opbouw in loosdrecht, toen nog vanaf een ponton geschoten door GT Pyrotechnics. (Azuma)

Gr. Teejoo

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Leuk showtje ieder jaar, kan dit jaar helaas niet want ben dan nog in spanje maar kan iedereen deze show aanraden.

Heren, zullen we hier nu weer even on-topic gaan?

Voor reis overleg hebben wij op VWC dit topic

:bye:

Ok...
Ben redelijk nieuw hier en het forum is ook erg groot.
Mij leek het juist handig per show te kiezen of iemand wel of niet gaat en/of vervoer heeft.
Ik was net even op het reis forum, maar hier staat ook niet veel op, dus weet niet wat wijsheid is...

Maar we gaan weer on-topic, mijn excuses

Het is een leuke show, echter zie je vanaf de kant niet veel.
De 8'' bommen zijn wel super om te zien, ook vanaf de kant.

Helaas lijkt men steeds minder 8 inch bommen te gebruiken bij deze show waardoor ik twijfel om nog te gaan.

Ook de zware salutes waren er niet meer.

Het is een leuke show, echter zie je vanaf de kant niet veel.
De 8'' bommen zijn wel super om te zien, ook vanaf de kant.

Helaas lijkt men steeds minder 8 inch bommen te gebruiken bij deze show waardoor ik twijfel om nog te gaan.

Ook de zware salutes waren er niet meer.

Ik ben het met je eens dat vanaf de kant het aardig is om te zien maar niet meer dan dat (behalve de grote bommen). Het is gewoonweg te ver weg. Mocht je echter op een bootje zitten dan is het wel helemaal super!

Back
Bovenaan