Blauwvinger
VWC lid
Ergens al geschoten in de straat of op demo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Check het topic of Vuurwerkland Youtube voor alle videos! Ook productie, zowel in China als in Nederland geschotenErgens al geschoten in de straat of op demo?
Groot gelijk heb je, net als ik hem zeker ga bewaren.Mooie verpakking!
Die bewaar ik![]()
Na twijfel komt vaak spijt..Twijfel enorm of ik deze nog zal meepakken
Je weet wat ze over twijfelen zeggen heTwijfel enorm of ik deze nog zal meepakken
Ja vraag me af hoe deze in de straat presteert. De demo is wel echt met perfecte omstandigheden geschoten volgens mijJe weet wat ze over twijfelen zeggen he
In de straat moet deze het ook gewoon goed gaan doen! Veel betere cakes komen er niet denk ik. Met 20% korting te koop bij Herman de Haan Genemuiden. Aan je naam te zien is dat in de buurtJa vraag me af hoe deze in de straat presteert. De demo is wel echt met perfecte omstandigheden geschoten volgens mij
Ja heb daar al twee bestellingen staan, dan word dit de derde hahahaIn de straat moet deze het ook gewoon goed gaan doen! Veel betere cakes komen er niet denk ik. Met 20% korting te koop bij Herman de Haan Genemuiden. Aan je naam te zien is dat in de buurt![]()
Ja vraag me af hoe deze in de straat presteert. De demo is wel echt met perfecte omstandigheden geschoten volgens mij
omdat het het laatste jaar is….![]()
Is toch algemeen bekendWie zegt dat ?
Nee hoor, dat word je wijs gemaakt.Is toch algemeen bekend
In blauwvingercity wel ja, dit jaar al een verbodIs toch algemeen bekend
Ben in Groningen dit jaarIn blauwvingercity wel ja, dit jaar al een verbod![]()