Golden Power

Zo heb ik het maar gedaan, past nog in de doos ook jo :)
Of het helemaal correct is gegaan volgens Royal bedoeld weet ik niet, maar dit is zoals het systeem bedoeld is...

foto-8.jpg

Kan volgens mij wel in de doos, lonten zijn lang genoeg. Alleen letten dat ze niet vatbaar voor vonken zijn.

Laatst bewerkt:
Heb hem zojuist ook doorgelont in BCAD opstelling. En een optie ingebouwd voor de New Moon als finalecake:

2v11dg5.jpg

o9mqo5.jpg

2a5ero4.jpg

Hoeveel vertraging zitten tussen de cakes, als je deze direct met elkaar verbind via het visco lont?

Hoeveel vertraging zitten tussen de cakes, als je deze direct met elkaar verbind via het visco lont?

Visco brand grofweg 1min. per meter. Dus dan kan je dat wel een beetje uitrekenen. Er vanuit gaande dat je de gehele visco aan elkaar maakt is dat ongeveer 4cm visco. Wat overeenkomt met 2,4sec.

Ik heb het ook zo gedaan, dus quickmatch lont op quickmatch lont. Ik heb in de midden nog een stuk karton gedaan. Weet niet of dat nodig is maar zag dat in het filmpje van de GOE. Zijn er plekken waar er gevaar op vonkoverslag is ?

Kunt ook snellont doorknippen/snijden en dan van andere cake de visco er helemaal insteken (desnoods inkorten), ductape er omhee, hoppakee. Zo heb ik het bij de Road To China ook gedaan, b-c-a-d met lange overlap tussen de cakes door. Komt goed.

Ik heb toch ook nog maar een zilverfolie over het reservelont van Cake D geplakt. Het lont waar ik B mee ga aansteken lag me toch iets te dicht bij ...

Ik heb een gewone huis tuin en keuken schaar gebruikt. Die heeft nog nooit gevonkt .. Ik bouw ook al jaren pc's zonder anti statische maatregelen, is nog nooit mis gegaan. Had wel de tuindeur van het slot gedaan voor het geval .. :)

Wat gebeurt er als je de QM aan elkaar vast taped zonder deze open te knippen? Ik ben erg lui vandaag namelijk :)

Back
Bovenaan