Golden Palm Coco *NIEUW 2025*

Had hem in flop top topic bij de flippers neer gezet.
Heel heel matig…
Als je dan kijkt naar het zelfde formaat, diameter en kruit inhoud van de Iskra blokjes..
Ja ik weet het, dat is met kooi, maar dan nog.
Er kan echt veel meer dan dat de golden palm coco heeft laten zien

Had deze 2 keer 1 x voor in de show en daarvoor keer los gestookt, daarna uit de show gehaald, dan weet je het wel. Enige van rubro wat tegenviel was deze, rest top

Ik kan me totaal niet vinden in de berichten. Ik had hem 2 keer met niet al te hoge verwachtingen vanwege het kaliber maar dit ding ramde er behoorlijk op los met een burst die niet onderdeed voor 30mm bakken

Deze bakjes waren behoorlijk nat vanuit de bunkers binnengekomen. Misschien was dat de reden voor de zachte burst?

Viel mij een beetje tegen.
Blij dat ik hem rond 22u al heb geschoten. Op dat moment was het redelijk windstil waardoor de boeketten nog wel goed tot zijn recht kwamen, hierdoor was het nog enigszins wat.

Ik kan me totaal niet vinden in de berichten. Ik had hem 2 keer met niet al te hoge verwachtingen vanwege het kaliber maar dit ding ramde er behoorlijk op los met een burst die niet onderdeed voor 30mm bakken
Dit herken ik niet. Ik heb hem deze geschoten na een flink aantal 30mm cakes en deze viel flink tegen. Dat kan natuurlijk ook de reden zijn. Misschien heb jij een andere batch gehad, maar ik sluit me aan bij de rest hier. Ik had er, met in achtneming dat het een productievideo is, meer van verwacht. Blijft natuurlijk 20mm.

Ik twijfelde tussen deze en de Skyfall, gelukkig voor de Skyfall gekozen - dikke prima.
De coco valt toch wel tegen op basis van bovenstaande film.

Mijn ex, waar ik een goede verstandhouding mee heb, vroeg aan mij of ik iets met een waaier erin wilde bestellen. Ik koos deze in november voor haar uit, haalde hem op en leverde hem bij haar af. Door omstandigheden heeft zij hem niet geschoten, misschien maar beter ook want dit lijkt echt nergens op. Ik denk dat ik hem maar weer terug neem en voor een andere voor haar ga halen komende jaar wisseling ( ja, ook bij een eventueel verbod :devil: )

Back
Bovenaan