Golden Dream

zat ook net te kijken inderdaad wel update van aanbod maar deze zie ik niet denk misschien ging het zo hard dat die al op is :P haha maar dat zal wel niet. toch?
Hahaha.. hoop het niet maar zou zomaar kunnen! Nou ja, bij de intratuin hebben ze hem ook nog maar dan wel €25 ps

Nog weinig reacties over deze cake maar ik kan iedereen adviseren om deze cake zeker aan te schaffen, volle mooie uitwerkingen en alle schoten warenn stuk voor stuk gelijkwaardig, deze cake heb ik dan ook genomineerd als beste cake 2016.

Was bij mij ook wel een van de topcakes van de avond. Prijs kwaliteit is dit inderdaad de beste cake. Met dit soort cakes vraag ik me af waarom andere cakes zo duur moeten zijn.

Ik was positief verrast over deze cake. Was de 29ste bij Intratuin om toch nog even wat pijlen te halen en kon deze ook niet laten liggen. Blij dat ik hem nog heb mee genomen. Heb hem gefilmd film volgt later moet nog allemaal geüpload worden.

ook deze cake samen met de best one was goed, hebben ervan genoten en mooie kleuren en uitwerkingen, precies zoals het productiefilmpje al eerder liet zien

Maat van me had deze cake ook afgeschoten.
Die was er zeker over te spreken. Voor 25 euro een prima cake, ondanks dat de 495 gram kruitgewicht verdeeld moet worden over 45 schoten.

Filmpje op youtube;

Back
Bovenaan