Gold Rush

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1017
Artikelnaam: Gold Rush
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 338 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: Golden Willow/Palm
Tijdsduur: ...
Richtprijs: € 25,00
O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl

1017-Gold-Rush-logo.jpg

2015:

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb deze mogen aanschouwen op de demo van vuurwerkvisie en dit is van de nieuwkomers die men liet zien veruit de beste. Mooie gouden en brede uitwerking.
Voor een nette prijs: € 25,00

Echt een prachtige cake inderdaad, mooie prijs nog voor een cake en je krijgt er mooie effecten voor terug!

Film in de startpost toegevoegd.

Mooie vervanger voor de Temple of Stone! :) Erg mooie cake hoor voor maar €25, ik ben helemaal weg van Vuurwerkvisie :)

Lekker blokkie zeg! Goed tempo, flinke klappen en goed uitgewerkte boeketten. Gaat op de optie lijst

Schitterende cake zeg.
Mooie gouden effecten en een goede finale.
En de prijs is wat mij betreft spot on.

Zo dan, terwijl Wolff, Lesli, Broekhof ed de prijzen de pan uit doen rijzen hebben we daar ineens Vuurwerkvisie( totaal, zena, weet ik veel hoe ze zich tegenwoordig noemen). Mooie cakes voor mooien prijzen, leuk hoor.

Inderdaad dat bedacht ik me ook net Shinji. Ineens vanuit onverwachte hoek waar je het niet verwacht is daar VuurwerkVisie met geweldige prijs kwaliteit. Hetgeen waar we hoge verwachtingen hebben en waarvan je die ook zeker mág hebben valt vies tegen.

Hele goede nieuwkomer zo op het eerste gezicht. Daarnaast een nette prijs, zeker een mogelijkheid voor op het lijstje!

Wat een prachtig product voor die 25 euro. Heerlijk tempo,goede burst, en heerlijke gouden effecten. (Kun je ook horen aan het publiek trouwens haha.
Vuurwerkvisie verrast me dit jaar.

Ja mooie bak zeg met prachtige gouden effecten en lekker wat afwisseling. Vuurwerkvisie is voor mij samen met Rubro de koplopers met mooie en zeker betaalbare producten dit seizoen. Ga zo door...

Deze cake had ik al op mijn wish lijstje staan en na het zien van dit filmpje moet hij er zeer zeker bij komen dit jaar, hij is namelijk precies als het filmpje van VWT; een beauty dus :)

Back
Bovenaan