Gold Navy *NIEUW 2025*

Was prima. Meer ook niet.
Wederom eens.
Kwaliteit absoluut hoog. Rood in brocade is subtiel en uniek, dragon egg pistil ook fijn. Effecten tweede cake ook prima, fijn goud. Van de laatste cake kon de schieter reservelont niet vinden?! Dik balen, misschien dat die hem nog had afgetopt. Want tot nu was hij perfect, prima, maar maakte niet echt een indruk die de €130 (hier niet goedkoper geweest) recht had aangedaan. Nu jeukt hij bij mij een stuk minder.
Maar je hebt hier wel een heel mooie box aan hoor, topkwaliteit.

Na de twijfel bij het drone videootje is dit toch wel weer een deceptie hoor, jammer

De aangekondigde "aanpassingen " hebben blijkbaar niet het gewenste resultaat gehad,mines en tails kwamen er ook niet echt lekker uit qua tempo/salvo

Snap de negatieve reacties hier niet zo. Dit was in mijn ogen een topper. Bovengemiddelde burst in vergelijking met het meest wat er geschoten werd, mooie ronde boeketten en goede kleuren. De pauzes vond ik ook niet overdreven lang in cake 2. Alleen jammer dat de 3e cake zo geliefd moet zijn geweest, dat iemand hem uit deze versie gesloopt had, waardoor wij hem niet konden meemaken. Wie houdt de dief??:p

Komt op film gewoon goed over, niets mis mee inderdaad. En dan de 3de cake die erbij denkend is dit gewoon een topper.

Komt op film gewoon goed over, niets mis mee inderdaad. En dan de 3de cake die erbij denkend is dit gewoon een topper.
Totaal niet mee eens!
Zonder cake 3 is het een topper. Met cake 3 wordt hij gewoon geweldig en kan voor mij dan het product van het jaar worden.
Want die laatste cake is wel zooo vet.

Maaaaarrrrr……..

Dan moet hij het wel doen😆
Eventjes cake open maken en kijken of je iets kunt vinden waar het aan zou hebben kunnen liggen.

Random 5 of 8 uit de bunker open maken

Totaal niet mee eens!
Zonder cake 3 is het een topper. Met cake 3 wordt hij gewoon geweldig en kan voor mij dan het product van het jaar worden.
Want die laatste cake is wel zooo vet.

Maaaaarrrrr……..

Dan moet hij het wel doen😆
Eventjes cake open maken en kijken of je iets kunt vinden waar het aan zou hebben kunnen liggen.

Random 5 of 8 uit de bunker open maken
Huh, dat is ook wat ik zeg tog 😜

Negatieve reacties? Ik las net ff terug, maar; waar dan? In de ogen van sommige lezers, volgens mij... Ik lees eerste reacties "prima prima prima"... Idd; wat wil je nog meer?!

Als deze in Outlet voorjaar voor €90 zou staan, wat velen ervoor betaalden, maar ook €100(-€110...), belandde hij direct in mijn mandje.

En ik maar denken dat alleen media aan framing deden...

Back
Bovenaan