Gold Mary

voor 5 euro zeker een leuke budget cake, sommige effecten flopte een beetje bij mij, maar het goud bleef wel goed hangen!

Deze met 2 tegelijk geschoten. Redelijke effecten en een hoog tempo. Met 2 of meerdere gelijk is dit wel een redelijke cake voor dat geld.

Ik vond 'm zeker niet tegenvallen; mooi donker kopergoud dat goed bleef hangen en zeker voor de prijs goeie grootte boeketten. Erg gaaf budgetpotje!

Grote boeketten waren het totaal niet vond ik. Vond het wel een leuk potje maar volgend jaar zou ik dit potje niet meer kopen viel toch wel een beetje tegen.

Ik schoot ze per vier, maar ik vond het echt troep. Zelfs voor de prijs van €4,99. Zeer kleine en vooral slechte boeketjes.

Heb er bizar veel hiervan afgestoken. Vond het wel leuke potjes, maar vergeleken met andere cake´s merk je wel dat het gewoon budget is. Je krijgt waarvoor je betaald. De burst is ook uitermate minder dan gemiddeld. Maar de boeketten zelf vind ik gewoon groot genoeg voor het geld.

Ik had een klein project gemaakt met 8 van deze potjes.
eerst schieten er 3 tegelijk, zodra deze bijna klaar zijn nog eens 5.
Ik zal in de loop van de avond het filmpje erop gooien.

Om het kort te houden ik vond het troep. Kleine boeketten, slechte burst knal en schoot heel laag ( kan door de wind komen). Voor 5 euro koop ik volgend naar vele malen liever de gate of heaven 1 die presteerde voor het zelfde geld veel beter.

Jammer dat het goud er meer uit plopt dan dat het echt knalt maar voor de prijs zijn dit erg mooie budgetpotjes. Je hebt inderdaad ook wel beter potjes maar bij een Lesli dealer is dit wel een aanrader.

Jammer dat het goud er meer uit plopt dan dat het echt knalt maar voor de prijs zijn dit erg mooie budgetpotjes. Je hebt inderdaad ook wel beter potjes maar bij een Lesli dealer is dit wel een aanrader.

Ik denk ook dat bij minder wind en geen/weinig regen de uitwerking er zowieso heel anders (beter) uitziet!!

Vorig jaar 3 tegelijk, leuk voor in de vooravond voor die prijs. Was inderdaad niet echt spectaculair. Maar wat verwacht je anders voor die prijs?

3 stuks tegelijk:

Back
Bovenaan