Gold Digger [Uitloop 2018]

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: CR 5476
Artikelnaam: Gold Digger
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt.
Aantal Schoten: 25 schots
Effectomschrijving: ti willow to red & green
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 39.95

cr5476-gold_digger-psd.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze kregen we ook nog even als toegift op de demo.

helaas helaas helaas dit jaar niet, wachten op volgend jaar maar wat een lekkere cake is dit

Dit vond ik samen met de Wonderful Sky de toppers vanavond. De crackling willow (?) zie je niet veel (meer) in cakes, dus dit zou een mooie aanvulling zijn op het assortiment.

Als het nou echte waren....dan hadden ze zo mee mogen rijden...
IMG_1666.jpg

Deze cake was voor mij wcht de topper van de avond en echt jammer dat deze dit jaar niet in de winkel verkrijgbaar is en kan nauwelijks afwachten tot volgend jaar, filmpje volgt zsm want hij is doir ons gefilmd.

Echt een beauty deze cake, kan nauwelijks wachten op het volgende jaar als deze in productie gaat :)

wat een geweld deze cake ... echt liefhebbers, ik hoop dat deze volgend jaar voor iedereen verkrijgbaar is wat één blok geweld.

Gold Digger

Gold Digger

Artikelnummer: CR 5476
Artikelnaam: Gold Digger
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt.
Aantal Schoten: 25 schots
Effectomschrijving: ti willow to red & green
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: € 39.95

cr5476-gold_digger-psd.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Tadaa! We hebben er meer dan een jaar op moeten wachten maar daar is tie dan! Het label is wel wat veranderd ten opzichte van de sample van vorig jaar vlgs mij! In het positieve dan! Dit is een Must Have!

prijs wil ik nog wel even afwachten maar dit ziet er erg nice uit! laat de prijs het niet verpesten! China red kennende komt dat wel in orde. Mooi spul!

ik heb hem ook gezien vorig jaar op de demo, maar heel aparte knisperende geluid met de combi van een heel apart effect.

label van vorig jaar vond ik ook mooi, maar de opvolger is zeker niet minder.

Lekker tempo! de gouden krakelende palmen vind ik wel wat hebben. Hoop dat de prijs niet het niveau "Gold Digger" zal zijn!

Back
Bovenaan