Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mijn goeie voornemen is om mijn gewonnen galacticos zo goed mogelijk op video te krijgen.Meestal was mijn goede voornemen om minder vuurwerk te gaan halen.. misschien dat het komend jaar dan toch gaat lukken.
Dat is nog eens een goeie instelling!!!Nog meer dikke vette raves pakken, mag dan de 40+ zijn maar een goed feestje trek ik als geen ander![]()
Vooral lekker blijven dansen komend jaarDat is nog eens een goeie instelling!!!
Mag wel gewoon om 23:00 afgelopen zijn. Die nachten door is niks meer voor mijNog meer dikke vette raves pakken, mag dan de 40+ zijn maar een goed feestje trek ik als geen ander![]()
Duits oefenen voor de bestellingen aldaar eind 2026.
raves als in free partys? Dik hoor wil ik ook nog x heen, 2025 wel echt ieder groot outdoor festival gehad (hardere stijlen)Nog meer dikke vette raves pakken, mag dan de 40+ zijn maar een goed feestje trek ik als geen ander![]()
Ik ga in ieder naar Thunderdome, Masters of Hardcore en komende zomer Darkshire (DnB) in Tsjechieraves als in free partys? Dik hoor wil ik ook nog x heen, 2025 wel echt ieder groot outdoor festival gehad (hardere stijlen)
Ahh nice ik sowieso ook naar Thunderdome! Masters. dominator, intents, harmony, groundzero.. Heb ze allemaal gehad dit jaar heheheheheIk ga in ieder naar Thunderdome, Masters of Hardcore en komende zomer Darkshire (DnB) in Tsjechie
Leuk, mijn goede voornemen is ehhh minder nuchter zijn. Kunnen we nog meer kanten op als alleen zuipenMeer zuipen is mijn goeie voornemen.

Bestaat Thunderdome nog? Dacht altijd dat ze in 2012 gestopt waren en nog 1x later zo'n reunie-editie hebben gehouden.Ik ga in ieder naar Thunderdome, Masters of Hardcore en komende zomer Darkshire (DnB) in Tsjechie