AirPainter
VWC lid
Vind hem aardig overeenkomen met het volgende product hieronder, erg leuke optie!
Hypernova SRPyro/Shyne Pryme
Hypernova SRPyro/Shyne Pryme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet welke speciale effecten je bedoeld in deze box, maar de colorchange multicolor zit ook in de gracefulness van Riakeo en Opera House en Stars en stripes (al is hij daar niet 30 mm maar 25.En wat denken we van deze box, ik twijfel of de uitwerking in werkelijkheid ook zo overkomt.
Ben nog een beetje opzoek naar speciale effecten gezien de mogelijk laatste keer en het voorspelde weer deze jaarwisseling.
De uitwerking heeft vooral met de weersomstandigheden te maken denk ik de 31e. Ik kan dit boxje wel waarderen en heb hem ook opgepikt voor 9 tientjes in de flash. Filmpje volgt volgend jaarEn wat denken we van deze box, ik twijfel of de uitwerking in werkelijkheid ook zo overkomt.
Ben nog een beetje opzoek naar speciale effecten gezien de mogelijk laatste keer en het voorspelde weer deze jaarwisseling.

Opera is mij echt te duur. De swimming peony was ik benieuwd naar.Ik weet niet welke speciale effecten je bedoeld in deze box, maar de colorchange multicolor zit ook in de gracefulness van Riakeo en Opera House en Stars en stripes (al is hij daar niet 30 mm maar 25.
Artikelnummer:
Artikelnaam: Gracefulness
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 959 gram
Aantal schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting: …
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur: 40 sec
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid:
Adviesprijs: €
Winkelprijs...https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/stars-and-stripes-codes-by-xqlusif-nieuw-2025.1800092/Artikelnummer: 6515
Advies verkoopprijs: € ...
Netto kruitgewicht: 1458.6 gr
Aantal schoten: 87
Kaliber: 30 mm
Tijdsduur: 41 sec.
Schietrichting: I-shape en O-shape
Bruto gewicht: ...kg
Karton eenheid: 1/1
Effect beschrijving: Ringvormige effecten worden de lucht in geblazen. Maximaal gevulde 30 mm buizen.
- Jortjee
- Reacties: 239
- Forum: VOLT! Specialized
Dus er zijn goedkopere en duurdere alternatieven voor dit effect.
Ik weet niet welke speciale effecten je bedoeld in deze box, maar de colorchange multicolor zit ook in de gracefulness van Riakeo en Opera House en Stars en stripes (al is hij daar niet 30 mm maar 25.
Artikelnummer:
Artikelnaam: Gracefulness
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 959 gram
Aantal schoten: 50 schoten
Effectomschrijving: ...
Afmeting: …
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur: 40 sec
Stijghoogte: 20-25 meter
Kartoneenheid:
Adviesprijs: €
Winkelprijs...https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/stars-and-stripes-codes-by-xqlusif-nieuw-2025.1800092/Artikelnummer: 6515
Advies verkoopprijs: € ...
Netto kruitgewicht: 1458.6 gr
Aantal schoten: 87
Kaliber: 30 mm
Tijdsduur: 41 sec.
Schietrichting: I-shape en O-shape
Bruto gewicht: ...kg
Karton eenheid: 1/1
Effect beschrijving: Ringvormige effecten worden de lucht in geblazen. Maximaal gevulde 30 mm buizen.
- Jortjee
- Reacties: 239
- Forum: VOLT! Specialized
Dus er zijn goedkopere en duurdere alternatieven voor dit effect.
Sta er ook zo in helaas. Als de effecten in 30mm waren geweest had ik wel een poging durven wagen. Maar dan was het prijskaartje waarschijnlijk ook anders geweest.Ik had deze nog op de wishlist, maar sinds de Stars and Stripes bij Kuiper er vanaf. Daar kwamen de effecten zo mager over, dat er een kans in zit dat deze box ook zo presteert.