Ghost King

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW 24
Artikelnaam: Ghost King
Aantal Schoten: 1 Schot
Aantal Single Shots: 4 per pak
Netto Kruitgewicht: 8 gram
Effectomschrijving: Single shot met 3-traps fluiteffect.
Verpakkingseenheid: 72/4
Richtprijs: €3,95

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Film:

+ http://www.youtube.com/watch?v=r3xvXLlSQYY" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=r3xvXLlSQYY"> http://www.youtube.com/watch?v=r3xvXLlSQYY" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat dit nog wel eens een grote kraker kan gaan worden.
Een singleshot met een 3 trapsfluit.
Voor de prijs van 1 euro per stuk!!!!!

Dit gaat volgens mij ook een toppertje worden.

Ik denk dat ik maar eens contact op ga nemen met Rubro.
Wellicht nog een kleine uitbreiding in het assortiment van vuurwerkOrthen:D

grtz
Pyromaniac 1975

Jaaa daar is hij dan! Dit gaat zeker weten een topper worden voor aankomend jaarwisseling! Ik ben zeer benieuwd naar beeldmateriaal van dit product.

Gaaf! We zien dit jaar veel nieuwe single shots, maar 1 met een 3 traps fluit is nog niet langs gekomen. Leuk idee van Rubro. Uiterlijk is trouwens ook wel goed.

Topper in wording?

Ik was direct verkocht toen ze deze aan ons voorlegden, wat een hit zal dat zijn man, grandioos toch! :D Prijs is goed, ziet er leuk uit, per 4, goed te doen en een origineel stukje vuurwerk.

Uiteraard willen we allemaal al beelden zien, er is dan ook gevraagd of de Chinezen kunnen filmen en op willen sturen, de vraag is echter of dat (snel) lukt. :wink: Zo niet, is het even wachten tot de demo. :)

ik wacht met smart op een filmpje dus laat maar komen Mattenfreak:D als deze bij mij verkrijgbaar is zie je m over een paar maanden op mijn collectie foto:p

idee achter dit product is erg goed. ze blijven me verbazen waar ze dit jaar allemaal mee aankomen zetten. de techniek en ontwikkeling op gebied van vuurwerk staan niet stil en de importeurs hebben nog genoeg ideeen ed.

dit kan wel eens een hardloper gaan worden bij rubro.

lijkt me zeker leuk een 3 traps singleshot
gaat een heeeeeel leuk singleshot project worden dit jaar

Prachtig idee van Rubro, toen ze hem lieten zien tijdens ons bezoek waren wij al dol enthousiast.
Dit lijkt me een geweldig product, denk dan ook wel dat dit het artikel van 2009 kan gaan worden.

Echt weer een top idee van Rubro. Heerlijk origineel product. Hier ga ik maar eens even een mooi projectje mee maken. :D

Dit ziet er heel leuk uit :)
Origineel idee ook, ik heb een 3-traps fluiter nog nooit als een single shot gezien.
Hopelijk komt er nog een filmpje, maar voor de prijs van 3,95 ga ik ze sowieso proberen, dit kan haast geen flop zijn voor dat geld.
Weer een leuk artikel om naast de gewone single shot's over de gehele dag te verstoken :D

Moest even zoeken, maar toch gevonden.
Dit lijkt me een geweldige single shot.
Denk dat ik vijf doosjes besteld bij vw Orten.

Volgend jaar echt een groter budget opbouwen voor Nederlands vuurwerk.:wink:

Back
Bovenaan