GMP
VWC lid
Vraag maar aan z'n vrouw...Ah. Jij bent er zo eentje die zegt 'het past wel. Zei ik toch?'![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraag maar aan z'n vrouw...Ah. Jij bent er zo eentje die zegt 'het past wel. Zei ik toch?'![]()
Heb ik gelogen?Ah. Jij bent er zo eentje die zegt 'het past wel. Zei ik toch?'![]()
Die volle 3 centimeter gaat ze krijgen ook!Vraag maar aan z'n vrouw...
.Lekkere video voor de sfeerHier sinds een paar jaar een flinke fik in het buitengebied met een BBQ. Hele avond buiten, kou of regen? Bij genoeg stoken is het warm en droog.
NopeHeb ik gelogen?
Alles past in een vuurton/leeg olievat. Enige nadeel is dat de vuurton dan wel eens zijn vaste vorm verloor en sindsdien als plakje metaalslak door het leven gaat.Ah. Jij bent er zo eentje die zegt 'het past wel. Zei ik toch?'![]()
Zit een beetje te twijfelen over een vuurton dit jaar. Altijd zonder gedaan, maar gaf wat scheve gezichten bij de buren, zeker bij harde wind. Een vuurton is misschien wat schoner, minder vonken en iets veiliger. Wat is jullie voorkeur?
Ook maar even kijken naar die Zweedse fakkels. Wilde dit jaar eigenlijk geen ton doen.Altijd een paar(zweedse)fakkels en een BBQ aan. Lekker kipvleugels/drumsticks maken op de grill![]()
die fakkels kan je ook makkelijk zelf maken. ik gebruik het liefst wat zachter hout want dat brand sneller. maar wat ik doe ik pak een stam van 70 80 cm. maak er met de kettingzaag een paar zaagsnedes in. ik doe zelf meestal 3 en dan tot halverwege de stam. omdraaien en dan de andere kant het zelfde en dan in het midden van de stam in de snedes een half aanmaakblokje indoen. werkt perfect. Het enige is wel dat je dit moet doen als het hout nog nat is want dan zaagt het beter.
ik gebruik zelf vaak berkenhout. je kan ook inderdaad coniferen of sparren hout gebruiken want daar zit weer hars in wat goed fikt. Enige nadeel met sparren en dennen omdat er dus hars in het best klote inzagen is. De ketting is snel bot door het hars. Beuken en eik kan ook alleen duurt dat weer wat langer voor dat het goed brand.