Gewonde bij overval Jaco Vuurwerk Ede.

the cigarman

VWC lid
Bericht op omroep Gelderland.

Gewonde bij overval Jaco Vuurwerk Ede.
EDE - Zaterdagavond rond 23.30 uur is een overval gepleegd op Jaco Vuurwerk in Ede. Er is in ieder geval één gewonde gevallen en er zijn twee ambulances ter plaatse. Het is onduidelijk wie gewond is en hoe ernstig de verwondingen zijn.
Het is onduidelijk wie gewond is en hoe ernstig de verwondingen zijn. De vuurwerkhandel was zaterdag geopend tot 21.00 uur en is gevestigd aan de Bospoort.
Het is niet bekend of de dader(s) iets buit hebben gemaakt. Via Twitter verzoekt de politie getuigen contact op te nemen met 0900-8844.

http://www.omroepgelderland.nl/web/...ij-overval-Jaco-Vuurwerk-Ede.htm#.UN9_JeQ0EfI

Bron: Omroep Gelderland.
www.gld.nl

Triest, hopelijk worden de overvallers snel gepakt. Die gasten hebben wss geen idee wat ze hun slachtoffers aandoen. Hopelijk vallen de verwondingen mee.

Niet zwaar gewond zover ik ook gehoord heb! Gastjes zijn naar het centrum gevlucht, maar die pakken ze niet meer mits ze camera beelden hebben.

Helaas ken ik een hoop van dat schorum wat hier in Ede rondloopt!

Sick.... Ik werk ook in een vuurwekwinkel. Verkopen van vuurwerk is net als het stoken een feest! Verschrikkelijk om te lezen dat het feest op zo'n manier teniet wordt gedaan! Sterkte voor alle betrokkenen, dit gaat niet in de koude kleren zitten.

Hoop dat het meevalt en goedkomt!!

Man, waar gaat naar toe in deze wereld :/
Mensen van Jaco ede aan komende tijd ,30 jaar viering dit jaar is anders gelopen!
Heel veel sterkte toegewenst.

Gr Zwitsal

Te triest voor woorden natuurlijk. De mensen staan zich helemaal de tering in te werken om hun geld te verdienen en worden vervolgens overvallen. Het geld zal nu de minste zorg zijn. Het personeel zal dit nooit vergeten namelijk. Sterkte aan iedereen toegewenst!

Zielige mensen, de daders zullen denken dat er veel contant geld in omloop is bij de vuurwerkhandelaren. voor hun dus een mooie kans, maar hoe haal je het in je hoofd.
Om sommige dingen word ik zo kwaad van binnen, dit is dus ook weer zoiets.
net als wat hierboven staat, deze mensen werken zich helemaal te pletter, en dit verwacht je niet.
veel strekte voor het team van Jaco, hopelijk valt het mee!

Ja mensen zo zit de wereld op dit moment in elkaar! De eerlijke mens werkt er hard voor en de andere kansloze maakt het voor je kapot. Schande is dit zeg!! Hoop dat die ********ken hun straf krijgen en superveel sterkte aan de medewerkers en hoop dat ze dit geestelijk kunnen verwerken. Sterkte....

Zulke berichten zijn slecht voor me. Wat een ongelooflijke bloedhekel heb ik aan die gasten. Heel het jaar hard werken en dan krijg je dit.

Back
Bovenaan