Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou zeg dat...tis hier echt perfect gewoon!!Het komt vanavond wel in de buurt
Hopelijk krijgen we dit komende Dinsdag
Ik denk dat ze een thunderstorm bedoelen ha ha, komt wel goed !Ben bang van niet, weerplaza heeft het in het weerbericht net over een storm die mogelijk gaat komen.Bekijk bijlage 1805882
Toen ik gisteravond naar buiten keek, mooi over de witte velden met een strakke blauwe lucht en geen wind of mist.........toen dacht ik nog eens terug aan was dit maat op 31-12Begint er nu toch aardig op te lijken.
Dat geluid! Ik zit hier met een headset op en je hoort die dreunen op de achtergrond, genieten!Voor mij was dat by far 2014/2015. Op het gras in het park lag nog een heel dun laagje sneeuw. Lucht werd helder, denk hooguit windkr 2.
Hier een tail candle die perfect recht de lucht in ging, wat me vooral bij staat zonder wind is dat de omgevings geluiden zo heerlijk binnen kwamen rollen..
Juist zoals nuEn zo zullen er nog vele mooie avonden volgen alvorens we weer op een winderige avond buiten staan omdat we eindelijk weer mogen stoken.
Ja dat was echt een gouden avond/nacht. Alles klopteDat geluid! Ik zit hier met een headset op en je hoort die dreunen op de achtergrond, genieten!