Gevoel bij "het perfecte stookweer"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kraakhelder, -2 met een oostelijke wind, met droge lucht en rond de windkracht 2. Helaas behoort dit bijna tot nostalgie. We hebben alleen nog maar zachte, winderige en natte winters en gek genoeg altijd eind december.

Om eerlijk te zijn kan ik het gevoel bij het perfecte stookweer niet meer zo goed herinneren. De laatste jaren ben ik me te bewust van weersinvloeden en wat anderen om me heen doen. Dit jaar maar eens proberen echt in het moment te zijn!

Gisteravond was redelijk. Beetje cat 1 met de kleine afgestoken. Rook bleef wel erg lang hangen.

Nog even duimen dat de 31e overdag en nacht droog en zonder harde wind en mist verloopt.

Bij mij was dat 2015/2016 droog weinig wind temp boven de 10 gr. Stond toen zonder jas heerlijk te stoken.

Voor mij was dat by far 2014/2015. Op het gras in het park lag nog een heel dun laagje sneeuw. Lucht werd helder, denk hooguit windkr 2.

Hier een tail candle die perfect recht de lucht in ging, wat me vooral bij staat zonder wind is dat de omgevings geluiden zo heerlijk binnen kwamen rollen..

Voor mij was dat by far 2014/2015. Op het gras in het park lag nog een heel dun laagje sneeuw. Lucht werd helder, denk hooguit windkr 2.

Hier een tail candle die perfect recht de lucht in ging, wat me vooral bij staat zonder wind is dat de omgevings geluiden zo heerlijk binnen kwamen rollen..

Dat geluid! Ik zit hier met een headset op en je hoort die dreunen op de achtergrond, genieten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan