Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die kans dat je gepakt word bij de grens is net zo groot dan dat de maan op de aarde stort en marsmannetjes uit de lucht komen zetten. groejtes
Nou, daarbij overdrijf je echt te extreemMaar zeer mooie overdreven tekst
Ik gok dat er zo'n 10% kans is tussen Februari - Oktober. Daarna neemt t toe. Maar maximaal 50/50 kans dat je gepakt wordt. Je moet gewoon juiste routes weten![]()
Ik gok dat er zo'n 10% kans is tussen Februari - Oktober. Daarna neemt t toe. Maar maximaal 50/50 kans dat je gepakt wordt. Je moet gewoon juiste routes weten![]()
Vorige week terug gekomen van vakantie via Oberhausen richting Arnhem. Aan de grens Marechaussee. Deze hielden verschillende auto's aan om aan een nader onderzoek te werpen. In dit geval veel Polen. (weet niet of het noord- of zuid polen waren)Bij grensovergang bij Antwerpen vaak net na de grens bij de grote benzinepomp dat er politie staat of belastingdienst. Deze controle's zijn voor de auto's die opvallen. Deze controle's zijn er niet voor het invoeren van vuurwerk. Gedraag je je normaal en zit met man, vrouw, 1,65 kind en een hond in de auto dan kan je eigenlijk altijd gewoon doorrijden.
tja wat vindt men dan in dit geval een opvallend voertuig ?
oke het gedrag dat of achterstallige belasting rekeningen snap ik
maar zijn er dan nog meer factoren die mee kunnen spelen ?
Klopt de controles blijken gewoon inefficiënt te werken.
Teveel mankracht en uren en het levert te weinig op.
Natuurlijk wel aan het einde van de jaar omstreeks 20 december en daarna.
Maar het is natuurlijk veel beter om de grote handelaren aan te pakken.