Genodigdenlijst Lesli open dag 29-06-2013

Dit word een leuke uitstap voor ons als freaks, volgens mij hebben we er allemaal super veel zin in.
precies op de helft van het jaar, oftewel voor mij de echte aftrap van het vuurwerkseizoen die dag!
Kriebels kriebels.....

Ik heb er zin in ! Van mijn kant is het helaas lang stil geweest en dan is dit toch een opening om u tegen te zeggen :)!

Leuk hoor.. Heb er zin in :)
Als iemand uit de omgeving Almere met me mee wil rijden, dan moet je maar PM'en.

Ook ik heb nog 1 of twee plaatsen (ligt er aan of iemand nog wel of niet mee gaat met mij)over om iemand mee te nemen vanuit Vlissingen. Altijd fijn om benzine te kunnen splitten en het is natuurlijk gezelliger om met meerdere mensen te gaan. Ik heb er in ieder geval nu al super veel zin in :D.

beste...

ben blij met de uitnodiging ;) maar ik kom ook samen met mijn broer van 26 (anders heb ik geen vervoer)
mijn VWC naam is pyro freak1. ik hoop dat dat geen probleem is. ik was het vergeten in de mail te zetten. mvg Jeff Swart

beste...

ben blij met de uitnodiging ;) maar ik kom ook samen met mijn broer van 26 (anders heb ik geen vervoer)
mijn VWC naam is pyro freak1. ik hoop dat dat geen probleem is. ik was het vergeten in de mail te zetten. mvg Jeff Swart

Dat is wel degelijk een probleem aangezien we aan het maximale aantal deelnemers zitten, het enige wat ik kan doen is hem op de wachtlijst zetten maar daar zul je mij een pm over moeten sturen.

Ja ja het is zover, programma is bekend!!!!
Zal het vanavond of dit weekend plaatsen op het forum.

Houd dus het forum in de gaten!!!!!!!!

Ik heb op dit moment nog een plek over aangezien er enkele personen hebben laten weten door omstandigheden niet te kunnen.
De voorkeur gaat in eerste instantie in ieder geval uit naar een VWC lid en even niet naar een maat, kennis of famillielid.

Reageren via PM !

Ik heb op dit moment nog een plek over aangezien er enkele personen hebben laten weten door omstandigheden niet te kunnen.
De voorkeur gaat in eerste instantie in ieder geval uit naar een VWC lid en even niet naar een maat, kennis of famillielid.

Reageren via PM !

Plek inmiddels vergeven, maar een pm bij eventuee interesse betekent dat we je in ieder geval op de reservelijst kunnen zetten.

Nog een weekie mannen! dan zijn we met ze allen bij elkaar op deze mooie dag.
Ik wil nogmaals zeggen dat ik er echt heel veen zin in heb! leuk om wat nieuwe gezichten te ontdekken.
ik vind het zelf altijd wel leuk om te weten wie er achter welke collectie foto's en vuurwerk video's zou zitten! Als er tijd was geweest hadden we wel een voorstel rondje kunnen doen haha,,
Ik ben super benieuwd met wat voor nieuws lesli gaat komen, het is namelijk nog aardig stil rond de meeste importeurs, in tegen stelling tot vorig jaar!

Dus tot next week!! Groetjes.

De voorbereidingen voor de open dag zijn in volle gang.
Om er voor te zorgen dat iedereen aan het einde van de dag veel gezichten bij namen kent, zullen we allemaal een naamkaartje dragen.
Deze heb ik vandaag vast gemaakt!

We hebben er zin in mensen!!

Bijlagen

• IMG-20130622-WA0006.jpg
    IMG-20130622-WA0006.jpg
    125,2 KB · Weergaven: 0
Helemaal tof Morris!
En nu Marchel zeker mee gaat is het helemaal feest!

Maar even een vraag.
Krijgen de leden nog een mail met een uitnodiging?
Ik neem aan dat niet iedereen zomaar na binnen kan lopen;)

Goede vraag 3xh, maar je krijg geen uitnodiging. Iedereen dient zich te meldrn bij ons voordat je naar binnen mag. Wij vragen naar je accountnaam en kruizen deze aan op de lijst.

Goede vraag 3xh, maar je krijg geen uitnodiging. Iedereen dient zich te meldrn bij ons voordat je naar binnen mag. Wij vragen naar je accountnaam en kruizen deze aan op de lijst.

En wat nou als bv Pietje Jansen eerder als mij aan de deur staat en zecht dat hij 3xh is..
Dan kom ik niet meer binnen.
Ik vertrouw de leden op dit forum voledig!
Maar je weet maar nooit:wink:

Misschien een code woord/zin ofzo voor leden?

mijn code woord is vuurwerk,gaat geen mens raden :p
alles komt goed,dat weet ik zeker.
nog 1 week jongens :cool: wel hopen op droog mooi zomer weer.

Back
Bovenaan