Geniet je meer van het vuurwerk voor 00.00 of tijdens/na

Eerst was het vóór 00:00, maar omdat het de laatste paar jaren altijd zo stil is in mijn omgeving geniet ik nu toch meer van het vuurwerk tijdens en ná 00:00 omdat er dan allemaal mensen buiten staan

Kan gewoon niet kiezen, iets met peren en appels enzo.

Ik heb al sinds kinds af aan dat die periode tussen 6 en 12 echt magisch is. Die knallen in de verte, vuurwerk verderop in de straat, die typische heiige oud en nieuw geur die er in de lucht hangt. Én natuurlijk die aparte spanning die er zowiezo heerst.

En dan natuurlijk die 12 uur ontlading. Totaal andere beleving. Korter, intenser.

Mooie tijd, oudejaarsavond.

Fonteinen en het kleine spul is en blijft gaaf.
Lekker s' avonds stoken en hoe ik een mooie cake/cakebox ik ook waardeer, het avond stoken is gewoon het leuks.

Alles voor 00:00 heeft toch iets anders, vaak blijft dat me nog goed helder bij, daarintegen tijdens het geweld na 00:00, ik nog wel eens stukjes kwijt ben😂 en nee geen stukjes vingers.

Ik probeer mij eens in te houden om als een bezetene te gaan stoken om 00:00 Nu eens met een goed glas in de hand de omgeving bekijken met wat er de lucht in gaat en eens onthouden wat ik afsteek.
Dit jaar eens wat filmpjes laten maken om wat terug te kunnen halen 😂

Voor de rest gewoon genieten.

Vooral afhankelijk met wie je buiten staat. Maar toch vind ik relaxed om de beurt mooie producten stoken met een vuurtje erbij voor 12:00 fantastisch.

Lastig, de avond voor 00:00 sta ik altijd met alleen de grootste medeliefhebbers buiten. Terwijl vanaf middernacht opeens iedereen het eerstkomende uur tot anderhalf uur buiten staat te genieten. Beide hebben iets prachtigs, maar het gezelschap in de vooravond waardeer ik toch het meest qua personen om mijzelf tussen te bevinden. Na Nieuwjaar de gezelligheid en de opbouw naar de finale met steeds mooiere of intensere blokken.

Weet je wat, ik ga gewoon geen favoriet kiezen en waardeer beide tijdvakken evenveel op hun eigen manier en bijkomende sferen.

Back
Bovenaan