Geisha Supernova

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: 1620
Artikelnaam: Geisha Supernova
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht: 1000 gram
Aantal Schoten:
Effectomschrijving: Showdoos voorzien van 2 cakes met in totaal 1 kilo kruitlading! Wees er snel bij want deze extreme topper is beperkt op voorraad!
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Afmetingen:
Kartoninhoud:
Richtprijs: Van € 79,00 voor € 65,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1620_-_geisha_-_supernova_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Diversiteit aan effecten en lekkere knallen en daarnaast ook een heerlijk tempo! heb erg genoten van deze box!

Adviesprijs volgt later staat er in de catalogus.
€79.95 staat doorgestreept.
Was een erg mooie bak ook.

Heel erg benieuwd naar de prijs inderdaad, want wat een topbak is dit zeg, rammen en mooie effecten!

De Adviesprijs is EUR 79,00 zoals ook vermeld staat op de schietlijst maar er komt een strakke aanbiedingsprijs voor...!!

Mooi gevarieerd blok. Viel me direct op tijdens de demo. Deze onthoud je direct.

2 x 35 shots a 500gram voor 49,95 is een mooie prijs.

Is dit tegenwoordig de nieuwe standaard. Een 500gr cake voor gemiddeld 25 euro?

De mooie cakes van Rubro hebben die prijs al.

Wat een dikke rambak zeg, lekker divers ook. Zit bijna te denken voor dit prijsje beide bakjes tegelijkertijd te laten gaan als dikke finale :D Hopen dat dit op de winkeliersdemo's net zo presteert.

Mooi gevarieerd blok. Viel me direct op tijdens de demo. Deze onthoud je direct.

2 x 35 shots a 500gram voor 49,95 is een mooie prijs.

Is dit tegenwoordig de nieuwe standaard. Een 500gr cake voor gemiddeld 25 euro?

De mooie cakes van Rubro hebben die prijs al.

Vergeet niet dat dit de aanbiedingsprijzen zijn hè. Net als bij deze box. In de voorverkoop 49,95 en straks in de winkel 79,95

Als je wacht tot je ze in de winkel koopt en niet in de voorverkoop betaal je de hoofdprijs.
Dat is algemeen bij heel veel winkels zo.

Bij rubro zijn de meeste 500 grammers nog steeds 25 euro gemiddeld. Dat was vorig jaar zo en nu nog steeds.

Wat een mooi stuk vuurwerk. Ben alleen bang dat het wederom een 'gepimpte' versie is die Rubro hier toont. Dergelijke grote volle ronde effecten met slechts 15 gram per shot. Het zou mij benieuwen..

Back
Bovenaan