Gefeliciteerd

Wij van vuurwerkorthen willen het team achter royal fireworks feliciteren met hun 1e klant.:pVUURWERKORTHEN:p
Wij hopen op een lange en vruchtbare relatie en kijken uit naar wat er komen gaat.

grtz
Pyromaniac en vuurwerkorthenteam

Volop reden voor een jubelstemming voor beide partijen.
Ik heb nu 3 demoavonden van Royal Fireworks gezien en ik ben impressed.
Consumenten kunnen het gaan zien op vrijdag de 13e november in Orthen/Den Bosch

hey marcel ik denk ook zeker dat we een vruchtbare maar vooral vriendschappelijke samen werking gaan krijgen samen ,dat staat toch boven aan het vaandel :p

nu nog wachten tot er meer gaan volgen , de demo's zijn nu eindelijk achter de rug dus we kijken met veel plezier de klanten tegemoed.

grtzzz

Leuk nieuws dit, dat betekent dat we tijdens de meeting deze nieuwe lijn in volle glorie kunnen aanschouwen.
Beide partijen gefeliciteerd

Heren van Royal, van harte met de geboorte van jullie eerste zelf ontworpen consumentenlijnen! Hopelijk loopt alles voorspoeding en kan Royal zijn naam vestigen tussen de grote consumenten-namen in vuurwerkland..het begin is er zeker, het zijn stuk voor stuk prachtige cakes!

En uiteraard vuurwerkorthen, van harte met jullie nieuwe twee lijnen! En uiteraard de meeting :D Ik zal iig zeker aanwezig zijn, ook al is het een eindje rijden vanuit Hengelo :D

Gefeliciteerd met deze klant!
Heel fijn dat Orthen deze lijn gaat verkopen, die potten met salutes kan ik nu gewoon makkelijk erbij kopen:)
Tevens wil ik vermelden dat jullie echt hele mooie producten hebben in het assortiment!
Ga zo door:wink:

uhm gefeliciteerd voor ons:D wij mogen blij zijn met zoon top colectie!
de salutes de finales de efecten alles klopt gewoon aan dee collectie!
wat een aan winst voor orthen!
nu is orthen tog in mijn ogen de freak paradise!!

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd! mooie collectie heeft vuurwerk orthen erbij!

Ik denk dat meer verkooppunten snel volgen of niet?

:bye:

Goed bezig Marchel, en natuurlijk RF :D

Orthen heeft er een mooi merk bij.

Heb de demoavonden helaas moeten missen, maar de eerstvolgende consumentendemo ben ik aanwezig :)

Goed nieuws, beide gefeliciteerd met deze aanwinst.
Mooi dat Orthen nu ook het vuurwerk van Royal gaat verkopen.

Back
Bovenaan