Geen verbod op consumentenvuurwerk

Verplicht een vuurwerkbril is nog niet eens een slecht plan.:p

Ze durven wel daar zeg hier 1 reactie:

Kennelijk is de commercie en een harde kern zwakbegaafden die niet zonder vuurwerk kunnen belangrijker dan het welzijn dat verpest wordt met hun 'traditie'.
Stel egoïsten.

Deze discussie stopt hier ook nooit he... het is maar 1 dag!! :bonk:

In Suriname mag je de hele maand december schieten:holland:

Daar heb je een 100k voor 15 euro en flowerbeds voor een tientje, rechtstreeks uit China.

IMG-20121120-WA0007.jpg

Kost je 2-300 euries :droolthumb:

Laatst bewerkt:
Respect voor Ivo opstelten, beantwoord de vragen zeer duidelijk en zeer rustig. Wat betreft de journalist ga lekker op een onbewoond eilandje wonen, ouwe zeveraar

Eindelijk weer is goed nieuws, ben het vaak oneens met Opstelten maar hier heeft hij het toch echt wel bij het juiste eind.

Eindelijk eens verstandige woorden en laten we het voor nu en voor altijd die discussie eens in de kast stoppen. GEEN VUURWERKVERBOD!!!!!! GEEN VUURWERKVERBOD!!!!! Laten we het nu maar weer over vuurwerk hebben......

The oude big bad motherfucker! Go Ivo, doet die goed hoor en dit zijn de mensen die er over gaan en hij begrijpt precies hoe het zit. De oproep vond ik ook heel goed van hem.

Goed nieuws zou ik zeggen!
Hoorde gisteren ook ergens een bericht dat 3/4 van de nederlanders het liefst een verbod op vuurwerk zou willen :frusty:
Hoop dat dat er nooit van gaat komen..
Toch denk ik wel dat we met zn allen er zoveel mogelijk aan moeten doen om dat slopen tegen te gaan.
Gasten er dus ook op aanspreken, want op deze manier verpesten ze het voor zichzelf en voor anderen.
Geniet lekker van het vuurwerk en deze mooie traditie! Hopelijk kunnen we dat dan nog jaren doen!

Goed nieuws zou ik zeggen!
Hoorde gisteren ook ergens een bericht dat 3/4 van de nederlanders het liefst een verbod op vuurwerk zou willen :frusty:
Hoop dat dat er nooit van gaat komen..
Toch denk ik wel dat we met zn allen er zoveel mogelijk aan moeten doen om dat slopen tegen te gaan.
Gasten er dus ook op aanspreken, want op deze manier verpesten ze het voor zichzelf en voor anderen.
Geniet lekker van het vuurwerk en deze mooie traditie! Hopelijk kunnen we dat dan nog jaren doen!

Moet je niks van geloven dat 3/4 voor een verbod is,dat kan ik ook zeggen als je maar 600 mensen ondervraagd.Bonte had toen 60 duizend handtekeningen,dat is maar 0.35% van de bevolking daar gaat hij het echt niet mee redden hoor.:)

Back
Bovenaan