Geen CE weg ermee - Vuurwerkhal

Afgelopen weekend zijn de laatste CE loze producten van de Vuurwerkhal opgeruimd door middel van 2 showtjes.

Beide dagen waren besloten vandaar dat er niks op fora gemeld is.

Hieronder alvast een trailer van beide dagen, in de volgende 2 post komen beide dagen apart te staan.

Laatst bewerkt:
Geen CE weg ermee - Dag 1 - 20-6-2014

IMG_2481.jpg

IMG_2480.jpg

IMG_2483.jpg

IMG_2489.jpg

IMG_2491.jpg

IMG_2492.jpg

IMG_2502.jpg

IMG_2498.jpg

Schietveld camera

IMG_2508.jpg

IMG_2510.jpg

2014-06-20234659.jpg

Laatst bewerkt:
Geen CE weg ermee - Dag 2 - 21-6-2014

Dit showtje was volledig voorgeprogrammeerd met Cobra Show Creator en geschoten met het bijbehorende Cobra Firing System.

Daarbij hebben we van het volgende gebruikt gemaakt:
1X 18R2 Remote
1X Audiobox
10X 18M module

2014-06-15131449.jpg

2014-06-15114502.jpg

2014-06-20152435.jpg

Naamloos2.png

IMG_2514.jpg

IMG_2516.jpg

IMG_2517.jpg

IMG_2519.jpg

IMG_2520.jpg

Schietveld camera

Laatst bewerkt:
of het nou wel of niet gedwongen op geschoten moest worden zal de heren die bij die show betrokken waren niks schelen .
je kan me echt niet wijs maken dat ze er geen plezier in hadden .
het is een mooie droge avond, voor af lekker aan de BBQ, wat wil een mens nou nog meer .
veel beter zo dan dat het in de tobbe met zeep sop licht .

Ik heb een aantal foto's toegevoegd bij beide dagen.

@magnolia, Ik kan inderdaad bevestiging dat iedereen die meegeholpen heeft zich prima vermaakt heeft en al helemaal op de eerste dag waarbij we allemaal zelf mochten stoken

Ik heb een aantal foto's toegevoegd bij beide dagen.

@magnolia, Ik kan inderdaad bevestiging dat iedereen die meegeholpen heeft zich prima vermaakt heeft en al helemaal op de eerste dag waarbij we allemaal zelf mochten stoken

en mochten jullie bij een volgende keer wat hulp nodig hebben,dan zijn hier vast nog wel mensen die misschien wel willen helpen :p

Mooie berg vuurwerk wat er weggeschoten is.
Maar is dit ter ere van iets geschoten dan dat het besloten was?

Mooie berg vuurwerk wat er weggeschoten is.
Maar is dit ter ere van iets geschoten dan dat het besloten was?

Het was ter ere van de nieuwe regelgeving vanaf 1 juli 2014 :

CE markering: voor oude vuurwerkartikelen uitstel tot medio 2014
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?31088-CE-markering-voor-oude-vuurwerkartikelen-uitstel-tot-medio-2014

En omdat het (een) zonde is om vuurwerk te vernietigen, maar ook de extra vernietigingskosten die je krijgt,
was dit de beste oplossing om het beetje CE loze vuurwerk wat nog in de bunker lag
legaal te schieten. :p

Maar dan is het toch juist mooi om dat met meerdere liefhebbers weg te schieten i.p.v. dat besloten te doen?

Er zijn een aantal bekenden van de Vuurwerkhal die mee hebben geholpen met schieten.
Het is gewoon niet mogelijk en veilig om daar met te veel mensen in een relatief klein schietveld rond te lopen.

Sowieso +10 om met een Cobra systeem te schieten :)
En het ziet er top uit :D

Het betrof tevens een test voor de demo in december, dan mag het hele systeem weer in actie komen.
Ook 19 juli op het strand van Kijkduin schieten weer met Cobra.
Hele fijne spullen om mee te werken.

Back
Bovenaan