Geelse kanaalfeesten 2011

lees dit topic net pas, en na wat gepraat met me vader is er een conclusie, eerst naar het tankstation, en dan naar Geel :D

Kermis?
Het vuurwerk staat op dezelfde plek als vorig jaar.

"Kermis", nouja paar jaar terug stonden er wat kraampjes op dat veld met van die grijparm automaten.

anyway, ik ga zo rijden en ga een mooi plekkie uitzoeken.

Ben erg benieuwd!

:bye:

Wij zitten er klaar voor. Vanmiddag tenten opgezet, daarna even bij de supermarkt nog wat inkopen gedaan en lekker schoteltje gegeten bij de lokale doner kebap dealer. Het kampvuur staat klaar en het bier koud, laat de show maar beginnen :D

Voor iedereen die vanavond naar Geel gaat heel erg veel plezier.
Hoop voor jullie dat er een knallende show te zien zal zijn.
Ik ben erg benieuwd naar de verhalen/foto's en film's.

Ik moet helaas wegens redenen afwezig zijn, dus ik sluit mij aan bij Wesley zijn woorden.
Vindt het spijtig dat ik niet ga, maar het zij zo.

Zit ik hier op mijn werk. Was graag meegeweest maar ja verlof krijg je tegenwoordig ook niet meer snel:angry:. Daarom aan degene die wel gaan, veel plezier en een droge en geweldige avond.
In ieder geval tot in Duren:bye:

Je heb een superdikke show gemist! Echt de allerbeste van alle edities. DE Complimenten voor de bouwers en bedenkers van de show. petje af

Laatst bewerkt:
Heerlijke finale. Dat vond ik het mooiste aan de show.
Hier en daar echt mooie bommen gezien. De waterbengalen waren ook leuk gedaan.

Volgende keer hoop ik op een paar echte grote jongens om tussendoor af te sluiten. De kleine bommetjes komen op deze afstand niet uit de verf helaas.

Al met al gewoon en heerlijke show die je als liefhebber moet bezoeken, want waar zie je zoiets nog? :)

was ook even aan de andere kant van het kanaal gaan kijken, maar de foto/film mogelijkheden waren daar niet optimaal. Bezoek aan die kant werd ook niet echt hartelijk ontvangen door de heren die daar Op het bruggetje stonden dus lekker naar de overkant gegaan.

Ook nog even een paar mensen van thundershow.nl gezien, helemaal goed.

Laatst bewerkt:
Deze show was echt genieten.Ook erg leuk gedaan met dat letterbord en toen de finale,zo dat ging los haha.

Was een mooie kaliber show, afwisseling met kleine en grote kalibers verschillende hoogtes zag wel mooi uit.

"pauze" moment met de tekstbord: "Are you Ready" en de water bengalen was ook mooie toevoeging was ook heerlijk breedt en best dichtbij.

Finale ging er heerlijk op los met mooie shells en heerlijk knallende saluuts..

morgen volgt mijn film & ook damian(us) foto's.

Was tevens ook gezellig om Thresher van vuurwerk-punt.nl eens te meeten :wink:

Was weer een mooie show!

rw0tit.jpg

1z6grvt.jpg

Back
Bovenaan