[Geannuleerd] Opening Vuurwerkverkoop Rhede (Ems) - 29 december 2025

Edge

VWC lid
Winkel: Dream Feuerwerk
Provincie: Nedersaksen
Stad/dorp: Rhede (Ems)
Datum: 29-12-2025
Tijdstip: 07.00 uur
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: Consumenten
Collectie: Riakeo, El Gato, Argento, Pyro Specials, Lesli, Pyrocentury, Funke, Dumbum, Iskra
Bijzonderheden:
๐Ÿ”ฅ ๐–๐ž ๐ญ๐ซ๐š๐ฉ๐ฉ๐ž๐ง ๐ค๐ง๐š๐ฅ๐ฅ๐ž๐ง๐ ๐š๐Ÿ ๐ข๐ง ๐‘๐ก๐ž๐๐ž (๐„๐ฆ๐ฌ)! ๐Ÿ”ฅ

Op ๐Ÿ๐Ÿ— ๐๐ž๐œ๐ž๐ฆ๐›๐ž๐ซ ๐จ๐ฆ ๐ŸŽ๐Ÿ•:๐ŸŽ๐ŸŽ ๐ฎ๐ฎ๐ซ openen we de verkoopdagen met een vuurwerkshow. ๐ŸŽ†

Ja, je leest het goed: 07:00 uur 's ochtends, maar geloof onsโ€ฆ
๐Ÿ‘‰ Een beter begin van de verkoopdagen krijg je niet!

Kom kijken, wakker worden met vuurwerk en meteen jouw favorieten scoren voor oud & nieuw.๐Ÿ’ฅ

Dit wil je niet missen!

๐Ÿ“ Zum Spieksee 1 26899 Rhede (Ems)
๐Ÿ—“๏ธ 29 december 2025
โฐ 07:00 uur - vuurwerkshow & start verkoop

#DreamFeuerwerk #RhedeEms #Verkoopdagen #Vuurwerkshow

FB_IMG_1765054072547.jpg

Laatst bewerkt:
Vet! Hiero ook twijfels om optijd te gaan rijden. Vanuit NH dus nogal een stukkie.. haal het bestelde vuurwerk tussen 11en 12 op.
Kwam er later achter dat die show was. Helaas moeten we dus wat uren wachten daar. Word eerste keer ophalen bij dream, misschien dat we nog contact op nemen om te checken of het bestelde vuurwerk wat eerder opgehaald mag worden..

Je zou de tijd nog kunnen benutten om in rhede of aschendorf te kijken daar zijn ook nog de bekende winkels te vinden

Wat ontzettend gaaf. Het is dat ik mijn bestellingen in NL heb staan, maar had ik ik dat niet dan was dit echt wel vet gaaf geweest om er bij te zijn.

Back
Bovenaan