GBV Rambak *NIEUW 2025*

Hier gaat 100% geruzie over komen, want de aankondiging kwam niet overeen met wat er geschoten werd. Na terugkijken van mijn opnames is het voor mij duidelijk dat eerst (per ongeluk) de 1.2" color cream is geschoten, daarna de rambak.

Over de rambak zelf: ik vond het echt een misser. Burst te hoog, spreiding oke, crackling niet vol, maar vooral het tempo was niet goed. Hij liep stroef, dit maakte hem vrij saai. Liever een caracas chaos, tarantula of color cream. Jammer!

Hier gaat 100% geruzie over komen, want de aankondiging kwam niet overeen met wat er geschoten werd. Na terugkijken van mijn opnames is het voor mij duidelijk dat eerst (per ongeluk) de 1.2" color cream is geschoten, daarna de rambak.

Over de rambak zelf: ik vond het echt een misser. Burst te hoog, spreiding oke, crackling niet vol, maar vooral het tempo was niet goed. Hij liep stroef, dit maakte hem vrij saai. Liever een caracas chaos, tarantula of color cream. Jammer!

Thanks voor je reactie! Ik wacht even de film af van de Tarantula.

Ik kreeg de GBV Rambak via WhatsApp binnen, maar even later "oh nee toch niet. Ze hebben 'm verwisseld met de Color Cream". Hierover gesproken... wat een prut blok. De Color Cream. Misschien ben ik wel een kritische liefhebber, maar dat importeer je toch niet als importeur... alle cakes met matige crackling. Cake 1 met rode sterren, cake 2 met blauwe sterren, cake 3 met rood/groene sterren (komt heel rommelig over) en cake 4 weer een enkele kleur (paarse) sterren. Echt jammer. Ook voor Kuiper om zo iets aan de man te moeten brengen.

Laatst bewerkt:
OK, dit blijft vaag. Want de nageboorte was beter dan wat er voor kwam. Ik miste sowieso tempo-opbouw van productiefilmpje, maar die nageboorte had dat juist weer wel... Benieuwd hoe het nu echt zit...

Thanks voor je reactie! Ik wacht even de film af van de Tarantula.

Ik kreeg de GBV Rambak via WhatsApp binnen, maar even later "oh nee toch niet. Ze hebben 'm verwisseld met de Color Cream". Daarover gesproken... wat een prut blok. Misschien ben ik wel een kritische liefhebber, maar dat importeer je toch niet als importeur... cakes met crackling. Cake 1 met rode sterren, cake 2 met blauwe sterren, cake 3 met rood/groene sterren en cake 4 met paarse sterren. Crackling kwam op film ook ondermaats over. Echt jammer. Ook voor Kuiper om zo iets aan de man te moeten brengen.
Je omschrijft nu precies de Color Cream:

Oh. Ik dacht zoals de omroeper vertelde dat beide bakken tot de rambak behoorden, maar nu dus de 1e de rambak en de 2e de color cream?

Hmmm. Dan beiden wel aardig, maar niet het beste ooit.

Back
Bovenaan