Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oh, ik dacht er bij. Mag ik hopen toch....Hoorde de nageboorte er nou nog bij of was dat de Color Cream? (voor ik m'n mening vorm)
Hier gaat 100% geruzie over komen, want de aankondiging kwam niet overeen met wat er geschoten werd. Na terugkijken van mijn opnames is het voor mij duidelijk dat eerst (per ongeluk) de 1.2" color cream is geschoten, daarna de rambak.
Over de rambak zelf: ik vond het echt een misser. Burst te hoog, spreiding oke, crackling niet vol, maar vooral het tempo was niet goed. Hij liep stroef, dit maakte hem vrij saai. Liever een caracas chaos, tarantula of color cream. Jammer!
En de Color Cream heeft dan weer geen opbouw voor zover ik weet. Rambak is eerst per 1, dan 3, 6 etc.OK, dit blijft vaag. Want de nageboorte was beter dan wat er voor kwam. Ik miste sowieso tempo-opbouw van productiefilmpje, maar die nageboorte had dat juist weer wel... Benieuwd hoe het nu echt zit...
Je omschrijft nu precies de Color Cream:Thanks voor je reactie! Ik wacht even de film af van de Tarantula.
Ik kreeg de GBV Rambak via WhatsApp binnen, maar even later "oh nee toch niet. Ze hebben 'm verwisseld met de Color Cream". Daarover gesproken... wat een prut blok. Misschien ben ik wel een kritische liefhebber, maar dat importeer je toch niet als importeur... cakes met crackling. Cake 1 met rode sterren, cake 2 met blauwe sterren, cake 3 met rood/groene sterren en cake 4 met paarse sterren. Crackling kwam op film ook ondermaats over. Echt jammer. Ook voor Kuiper om zo iets aan de man te moeten brengen.
Je omschrijft nu precies de Color Cream:
Ja, precies. Kan wel eens zijn dat begin met wat rommelige crackling, 2 soorten, maar wel goeie burst, juist de Color Cream was, en de nageboorte laatste 1 of 2 cakes van Rambak waren? Mss dat @vanderelst obv komende filmpjes nog kan zeggen... Wazig dit.En de Color Cream heeft dan weer geen opbouw voor zover ik weet. Rambak is eerst per 1, dan 3, 6 etc.
Rambak heeft alleen maar rood, oranje en paars dacht ik. Geen groen.Ja, precies. Kan wel eens zijn dat begin met wat rommelige crackling, 2 soorten, maar wel goeie burst, juist de Color Cream was, en de nageboorte laatste 1 of 2 cakes van Rambak waren? Mss dat @vanderelst obv komende filmpjes nog kan zeggen... Wazig dit.

Oh. Ik dacht zoals de omroeper vertelde dat beide bakken tot de rambak behoorden, maar nu dus de 1e de rambak en de 2e de color cream?
Hmmm. Dan beiden wel aardig, maar niet het beste ooit.