GBV Rambak *NIEUW 2025*

deze jammer genoeg niet uitgeleverd gekregen dus geld terug, errug jammer.. zaak had er teveel verkocht (gaf aan dat de site te laat dicht ging waardoor er teveel zijn verkocht t.o.v de voorraad. Jammer

Buurman stookte hem, gaat hier volgend jaar; hij is prima, tikje kleine boeketten en burst niet kneiterhard. Maar crackling goed, kleuren helder. Het is met name het opbouwende tempo met dikke eindsalvo's dat hem optilt naar gewoon goed bevredigende cracklingdoos.

Ik vond dit juist de tegenvaller van de avond. Had er veel meer van verwacht, maar vond de borst te zwak en ook de effecten zijn te klein. Qua tempo is het leuke en opbouwend met die salvo's, maar zou deze niet opnieuw kopen.

Echt een tof label dit ding, mooi opvallend met dat groen.
Ben heel benieuwd naar de andere reacties op deze bak, want de verwachting lag best hoog, maar deze maakte het echt niet waar. We schoten hem na de Kings & Queens die kwalitatief echt geweldig goed waren, de GBV Rambak viel echt tegenvallend op bij iedereen, kleine boeketten, zeker geen geweld, video volgt nog.
Maar zo te lezen al verschillende ervaringen dus hopelijk dan gewoon batch verschillen en hadden wij pech.

Hier ontvangen onder luid geklap van de straat, per 2 geschoten en wat een geweld kwam hier vanaf! Dus ik kan me totaal niet vinden in bovenstaande negatieve ervaringen. Zou er verschil in batches gezeten hebben?

Hier ontvangen onder luid geklap van de straat, per 2 geschoten en wat een geweld kwam hier vanaf! Dus ik kan me totaal niet vinden in bovenstaande negatieve ervaringen. Zou er verschil in batches gezeten hebben?
Ook ik vond deze bak maar mwah. Heb ook de Wolff Tarantula gezien, Transbomber 2025, Cairo 2025 en nog meer kraakbakken maar deze had gewoon echt matige spreiding en ook de finale is wat abrupt. De crackling uit de 18 mm total display 400 spreid weider.
Niet voor herhaling vatbaar.

Heel apart die verschillende ervaringen. Hier was dit ook namelijk een van dé toppers van de avond! Wat een geweld! Flinke klappen, goeie spreiding en kleuren kwamen er goed uit! Veel mensen uit de buurt gesproken, en dit was toch wel een van de favorieten.

Wat mij wel opvalt: de opbouw van mijn box was/lijkt heel anders dan bovenstaande. Bij mij was het:
Cake 1: hoog tempo losse schoten
Cake 2: salvo’s van 3
Cake 3: salvo’s van 6
Cake 4: schoot in 1x leeg

Lijkt bij Stefan een behoorlijk vertraging in die laatste te zitten

Wellicht toch een verschil in batch

Heel apart die verschillende ervaringen. Hier was dit ook namelijk een van dé toppers van de avond! Wat een geweld! Flinke klappen, goeie spreiding en kleuren kwamen er goed uit! Veel mensen uit de buurt gesproken, en dit was toch wel een van de favorieten.

Wat mij wel opvalt: de opbouw van mijn box was/lijkt heel anders dan bovenstaande. Bij mij was het:
Cake 1: hoog tempo losse schoten
Cake 2: salvo’s van 3
Cake 3: salvo’s van 6
Cake 4: schoot in 1x leeg

Lijkt bij Stefan een behoorlijk vertraging in die laatste te zitten

Wellicht toch een verschil in batch

Ligt er ook aan wat er om je heen geschoten wordt en de rest van je eigen collectie, naast een goeie 1.3 bak is het gewoon niet bijzonder. Tussen het Funke, riakeo en iskra geweld door valt hij gewoon niet echt op.

Back
Bovenaan