GBV Melkbus

Dit lijkt me de juiste plaats om een neutrale en objectieve mening te krijgen: Moet ik nog even 3 melkbussen bestellen om mee te doen aan de vuurwerk.nl actie? ;)

heb er ook 1 aangeschaft. Dit jaar iets meer variatie in fonteinen proberen ipv alleen maar crackling..ben benieuwd!

In de straat een hele dikke fontein, maar zo op een demo een klein beetje kansloos op deze afstand. Kreeg wel de indruk dat hij wat minder hoog kwam dan afgelopen jaar. Maar dat kan ook komen doordat je er in de straat met je neus bovenop staat.

Mijn 2e was stuk beter dan die van vorig jaar, hoogste sterren haalden idd de 4m! Topper voor NL markt als hij het goed doet.

Direct erna de Funke, en die kwam even hoog, was tikje minder breed maar wel stuk langduriger. Blijft mooiste, maar de combi breedte, hoogte en kwaliteit van de Melkbus hebben we niet vaak zo gehad, zeker een van de toppers :thumbsup:

• Like
Waarderingen: GMP
Nou dit was een gigantisch grote tegenvaller. Na het lont te hebben aangestoken een plofje van rook en verder niks geen fontein. Gebeurde helemaal niks. Sta je dan met je kind die zich er zo op had verheugd @vanderelst

Back
Bovenaan