Garden Party 1 [ass]

Richardus

VWC lid
Artikelnummer: GP1001
Artikelnaam: Garden Party 1
Bruto Gewicht: 24000 gr.
Netto Kruitgewicht: 2889
Aantal Schoten: 150
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: 120 sec.
Stijghoogte: 25 m.
Richtprijs: €179

pangu_garden_party_1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hele mooie bak heel mooi tempo zal zeker zorgen voor een wow effect maar 240 euro is voor mij een beetje teveel van het goede

Volgens mij slaat hij ook aardig door op het filmpje lijkt me niet de bedoeling in iedergeval.Maar je hebt ook de verkeerde film gepost smash box 1 dit is de garden party 1:

Ik had dezelfde ervaring met de eerste cake.

De rest was goed, ik schoot er twee tegelijk (zoals ik eigenlijk met elke cake doe).
Prijs kwaliteit is echt super.

Het door lonten vond ik overigens vervelend, door lonten doe ik onderaan aan de cake en bij deze cakes zit daar plastic om het schiet lont.
Rubro bijvoorbeeld heeft daar meteen schiet lont, die kan je dan meteen met elkaar verbinden.

Nog mensen met straatfilmpjes van deze box?
Ik ben wel benieuwd hoe deze er in werkelijkheid uit ziet. :)

Eddy.

Nog mensen met straatfilmpjes van deze box?
Ik ben wel benieuwd hoe deze er in werkelijkheid uit ziet. :)

Eddy.

Tijdje terug stond er hier nog een straatfilmpje mooie bak.Alleen had de eerste cake problemen met ploppende boeketten misschien wat last van vocht of zo.

Tijdje terug stond er hier nog een straatfilmpje mooie bak.Alleen had de eerste cake problemen met ploppende boeketten misschien wat last van vocht of zo.

Ja, ik heb hier al eens een straatfilmpje van gezien (waarschijnlijk dezelfde als waar jij het over hebt).
Maar die lijkt helaas verdwenen te zijn. :(
Dat er problemen zijn (of misschien waren), dat wist ik. Ik wilde vooral even zien hoe de rest van de box eruit zag in de straat.

Mocht er toch nog ergens een straatfilmpje opduiken, dan zie ik het graag. :)

Eddy.

Ja, ik heb hier al eens een straatfilmpje van gezien (waarschijnlijk dezelfde als waar jij het over hebt).
Maar die lijkt helaas verdwenen te zijn. :(
Dat er problemen zijn (of misschien waren), dat wist ik. Ik wilde vooral even zien hoe de rest van de box eruit zag in de straat.

Mocht er toch nog ergens een straatfilmpje opduiken, dan zie ik het graag. :)

Eddy.

Weet wel dat de rest kwalitatief goed was en misschien is die eerste cake nu ook wel goed na een jaartje drogen.

Hierbij nog een straatfilmpje waar inderdaad de eerste cake last had van plopjes. Video was weg, omdat google het op prive had gezet. Kwaliteit is niet denderend, maar het geeft jullie wel een impressie hoe het in de straat eruit ziet.

Wou er nog even bij zeggen dat het verschil tussen de productvideo van Pangu versus wat je in de straat krijgt (m.u.v. plopjes) minimaal is ( geeft geen garantie dat het dit jaar ook zo is maar toch). Ik had het afgelopen jaar meerdere boxen (o.a. Rubro Zero Tolerance, Hardstyle Box, Detonation box, Gangsterbox), die niet konden tippen aan de burst van deze Pangu box. Nadeel is wat mij betreft het Tempo, dit had wel ietsje sneller gemogen.

Weet iemand of deze nog op een demo voorbij gaat komen (of 1 van de andere boxen in deze serie)? En of de 2016 versies al binnen zijn? Ben benieuwd hoe ze na de aanpassingen uit de verf gaan komen!

Weet iemand of deze nog op een demo voorbij gaat komen (of 1 van de andere boxen in deze serie)? En of de 2016 versies al binnen zijn? Ben benieuwd hoe ze na de aanpassingen uit de verf gaan komen!

Hallo,

De garden en de smash van 2016 waren in juni al binnen.
De drie nieuwe boxen moeten nog binnen komen.

Gerrit

Hallo,

De garden en de smash van 2016 waren in juni al binnen.
De drie nieuwe boxen moeten nog binnen komen.

Gerrit

Kijk, die staan dus al lekker droog in de bunker, goeie zaak! Dan ga ik er maar vanuit dat ze zo zullen zijn zoals op de winkeliersdemo, en dan ben ik helemaal tevreden :)

Back
Bovenaan