Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat voor gametype willen jullie gaan spelen als VWC squad zijnde?
Ik zelf zit al in een (eigen) squad..
Maar we kunnen vast wel eens een match doen tegen elkaar? (Mochten jullie Hardcore Search and Destroy gaan spelen?)
Ik doe ook mee op de pc. Alleen liever geen hardcore, omdat ik dat meer reactievermogen vindt dan skills. Mijn account naam is jorbar1
Voeg me maar toe als je wilt
PS-3 console hiero
Heb me eerste prestige al binnen, voeg me gerust toe, Hoofdman88 is me ps3 accountname, ben dan niet clan gebonden maar als iemand een fireworkclanmembership opstart wil ik wel de klan joinen!
Ik wil wel helpen om een cod bo clan op te starten. Een goede content management systeem is webSPELL, als je wilt kan ik er 1 proberen op te zetten om te zien wat het kan en doet. Of neem een kijkje op www.kodclan.nl , die site ken ik toevallig.
Ik doe mee ik heb op pc steam is haasje47 dus add me allemaal! Ps ik zoek een goede zombie clan want heb geen prestige en wil wel een keer der riese etc spelen en speel met en zonder cheats heb zelf ammo cheat voor de lol soms ik heb kino tot lvl 28 met 3 gedaan zonder cheats en five tot 32 met 4 man met cheats