Games

Zat tegen een stel noobs te spelen, speel zelf altijd met fad en stinger.

Voor die moab een aantal wapens van de grond moeten plukken :)

ik heb gehoord rond november-december, maar kweet t nie zeker:wink:

Die gaat inderdaad de 3e periode komen van dit jaar en dat is dus rond novermber-december:wink:
Kijk er al lang naar uit, hoop dat Rockstar toch nog wat screenshots vrij geeft of nog wat trailers:)

hoop eigenlijk dat hij al eerder uitkomt rond Juni-Juli, want in september-october-november komen er wel altijd heel veel goede games tegelijk uit waardoor het moeilijk is om te kiezen voor mij!:p

Die gaat inderdaad de 3e periode komen van dit jaar en dat is dus rond novermber-december:wink:
Kijk er al lang naar uit, hoop dat Rockstar toch nog wat screenshots vrij geeft of nog wat trailers:)

hoop eigenlijk dat hij al eerder uitkomt rond Juni-Juli, want in september-october-november komen er wel altijd heel veel goede games tegelijk uit waardoor het moeilijk is om te kiezen voor mij!:p

er zijn anders al een paar trailers uit, hoor?
dit is er 1 van:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(van het officiele rockstargames youtube-kanaal!:wink:)

Dit weekend een heerlijk weekendje MW3 gehad met me clan.

Me eerste M.O.A.B gehaald dit is gelukt op de map Fallen.
Een winning streak neergezet van 26 potjes
en een nieuw record kills gehaald 60-10
en daarbuiten van level 60 prestige 4 naar level 25 prestige 6 gegaan.

Sorry voor de niet geaccepteerde invite's.

Ik kijk nu het meest uit naar FIFA Street demo is echt geweldig dus gelijk maar effe gepreordert.

ik vind de AI van fifa street echt rete slecht, ook de skillmoves zijn wel erg makkelijk geworden omdat je eigenlijk alleen maar de rechter stick hoeft te gebruiken. Leuk maar geen 60 euro waard...

OO ik vond de AI van fifa street in de demo wel goed en de echte mooie skillmoves vond ik ook niet makkelijk, ik heb hem net gepreordert voor 49.95 ga me er wel mee vermaken.

zeker herkenbaar :)

Nee ik ga vanaaf niet online ik denk dat ik van het weekend weer online ben.
Misschien dat ik je dan wel online zie.

Misschien ik moet werken en nog een boek lezen voor school, maar misschien kan ik een gaatje vinden.

Back
Bovenaan