Games

Dan moet jij op youtube een keer naar het kanaal van totalhalibut gaan ;) En te geniaal filmpje over dit spel.

@pyro, nee heb geen ipod/ipad maar ik heb het spelletje van zat gedaan.

Ja youtube staat vol met die filmpjes. Het beste is gewoon deze niet te kijken en je te laten verassen hahaha:D

mm.
maar ik heb ook een stuk of 18 spellen, dus misschien als ik hed allemaal verkoop, kan ik een X-doos kopen, snapje?

mm.
maar ik heb ook een stuk of 18 spellen, dus misschien als ik hed allemaal verkoop, kan ik een X-doos kopen, snapje?

Van het geld dat je voor de PS2 krijgt met spellen kun je geen 360 kopen.

Black Ops net verkocht voor 30 euro. Binnenkort even nieuwe dvd drive in mijn 360je en gamen maar :angel:

dat wist ik al
maar denk niet dat ik geen geld meer heb
ik vroeg me alleen af
zou het genoeg zijn, als ik mijn ps2+spellen zou verkopen, om dan aan een xbox360 te kopen.....

Heb zaterdag mijn ps3 ontvangen met COD Black Ops, echt een topspel!
Zombie mode online met vrienden spelen is echt fantastisch!
Als jullie mijn ps3 naam willen weten, stuur dan pm.

dat wist ik al
maar denk niet dat ik geen geld meer heb
ik vroeg me alleen af
zou het genoeg zijn, als ik mijn ps2+spellen zou verkopen, om dan aan een xbox360 te kopen.....

Misschien werk zoeken?
Nah, je krijgt echt niets voor die ps2.
Voor Xbox 360 ben je 250 kwijt, koop je een tweedehandse ben je 200 kwijt of minder.
Dat is zo verdiend!
Of je spaart gewoon even door en zet je eigen gamepc in elkaar.

Misschien werk zoeken?
Nah, je krijgt echt niets voor die ps2.
Voor Xbox 360 ben je 250 kwijt, koop je een tweedehandse ben je 200 kwijt of minder.
Dat is zo verdiend!
Of je spaart gewoon even door en zet je eigen gamepc in elkaar.

haha, nee, ik heb al een krantenwijk, dus dat komt wel goed:):)

ik kom nog maar eens terug op mijn vraag, omdat het mij toch wel leuk lijkt om een clan te hebben!

bij deze!

Ik heb zelf een X doos. Lijkt me makkelijk dat als iemand dit wil je gewoon je "clan tag" ff moet veranderen in VWC

Back
Bovenaan