G-Force 7500

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 7399
Artikelnaam: G-Force 7500
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 7.500 gram
Aantal Schoten: 540 - verdeeld over 15 cakes
Effectomschrijving: Cakebox met 15 cakes
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs: € ...

O.a. te koop bij: WECOvuurwerk.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier zal wel een flink prijskaartje aan hangen ben ik bang, z'n kleine broertje (G-Force 3000) kost al 200 euro. Dan zou deze rond de 500 euro moeten kosten. Lijkt me iets te veel van het goede. Wel benieuwd naar het filmpje ervan!

ziet er allemaal leuk uit, maar denk niet dat dit de "normale" consument moet aanspreken. Ze moeten het met zulke boxen puur hebben van freaks. En ook die moeten het budget er maar voor hebben:p

je kan ook een beetje doorslaan naar mijn idee. Voor mij in ieder geval nooit zo'n box. Misschien is het supermooi maar dit is nooit iets voor mij.
greetzz

zal graag filmpje willen zien en ook wel benieuwd naar de prijs kaartje die er aan hangt ik vind het een beetje te overdreven om zo cakebox met 15 cake,s vind box met 8 potten meer dan genoeg.. zelf zal ik deze box nooit kopen omdat het totaal niet bij me pas..

Als ze hier een Immortal Gold + een Cruel Traction + een Spain Fan Style + een Crackling Cry 2.0 instoppen en het verkopen voor 350euro dan zie ik mijzelf er wel 1tje halen. :bonk:

haha heb je ze de afgelopen jaren met inovatief goed spul gezien ? bij ons in het boeren gat vond men het jaren leuk ( de tijd van best of seven rows of yellow caps. Maar die klagen zelfs al dat het proline merk niet meer is wat het is. En dat zijn nogal een stel boeren hier :P

Theoretisch gezegd, bruto gewicht van de Zena Revolution is ca 24 KG icl. 8 cakes! Ik schat dat deze dan om de nabij bruto tegen de 45 KG moet zijn incl. 15 cakes.

brandtijd 900 seconden , dat is 15 minuten.

en natuurlijk de tekst alleen ophalen met stationwagen en of bus met min twee man.

dit is echt zoiets we wille bijzonder zijn. Niemand heeft het en het kan dus doen we het, het verkoopt niet maar we hebben het wel. Dit kan echt alleen maar slagen als hier een enorme show uit komt. Maar ik ben bang dat ze dat niet gaan waar maken.

Hoop het snel te zien!

Denk juist dat dit wel verkoopt,maar niet aan de zogenoemde freaks.
Meer de mensen die geen "verstand" hebben van vuurwerk zullen dit sneller kopen.
Want het is groot en de buurman zal het niet hebben....

Denk ook dat de oplage ervan niet zo groot zal zijn,net als destijds de fire barrel van Proline.
Een mega apparaat en verkocht als warme broodjes,puur vanwege het uiterlijk.

dit is echt zoiets we wille bijzonder zijn. Niemand heeft het en het kan dus doen we het, het verkoopt niet maar we hebben het wel. Dit kan echt alleen maar slagen als hier een enorme show uit komt. Maar ik ben bang dat ze dat niet gaan waar maken.

Hoop het snel te zien!

Theoretisch gezegd, bruto gewicht van de Zena Revolution is ca 24 KG icl. 8 cakes! Ik schat dat deze dan om de nabij bruto tegen de 45 KG moet zijn incl. 15 cakes.

Hoe moet je dit ophalen, en mag je dit uberhaupt wel in bezit verkrijgen, je mag namelijk max. 25KG per huis in bezit hebben tijdens de verkoopdagen?? :rolleyes:

Back
Bovenaan