Funky 3

Er zijn uitzonderingen, maar onder de 20 mm no glorie voor mij. Heb het liefst toch minimaal 25 mm

Ik begrijp je wel Arjan. Voor mij persoonlijk ook. Voor de gewone consument geldt het minder. Gelukkig, want anders zou het aanbod van geïmporteerde cakes nog verder slinken. Dat zou funest zijn voor onze branche denk ik. We kunnen niet bestaan van alleen compounds of cakes met groot kaliber.

Als liefhebber moet je even goed zoeken. De genoemde 200, 300 en 400 shots van Magnum, maar zeker ook dit Funky 3 setje zijn en lijken wel de moeite waard. Dit setje ga ik zeker uitproberen deze jaarwisseling.

Minder dan 18 bedoel je? De Total Display Show 400 shots is 18mm :wink:
Over het algemeen is minder dan 20mm niet echt spectaculair maar er zijn uitzonderingen.wat je nu ziet is dat er veel schoten kleine diameter en weinig NEN voor het aantal tubes en voor veel te veel poen wordt aangeboden.. doe voor mij maar minder Shots en meer mm

Vond dit toch wel een verassing aangezien ik er weinig van verwachtte met zijn 20 mm tubes. Grote boeketten, prima burst. Weliswaar kwamen ze niet zo hoog waardoor het spektakel natuurlijk nog wat indrukwekkender was.
aanrader en zeker voor de prijs : :yes:

Maar aan twee van de drie toegekomen, maar vielen me niks tegen! Zeer degelijk spul voor op de vooravond!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan