Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
kom tegen voor 350 euro nu tijdelijk voor 320. kan je zien wat de NL regels doen met zo product wat in kooi enz moet
Heb hem in DE al voor 299 euro gezien, met een code gaat er nog 10% af.
Sommige effecten vind ik mooi, prachtige kleuren, maar sommigen vind ik mager gevuld...en falling leaves (niet bijster volle of mooi gekleurd) tussen het goud is enkel inleveren aan gevulde lucht. De afwisseling is prachtig natuurlijk maar ik hou hier geen onverdeeld overtuigd enthousiasme aan over.
en lees ook heel goed de beschrijving dat deze versie echt gericht is op de NL markt en aan alle regelgeving hier moet voldoen. waardoor die ook in bepaalde effecten anders overkomt als de andere boxen van funke. deze wordt ook in andere fabriek gemaakt als de meeste spullen van funke(als aanslaat gaat deze ook na de fabriek waar de rest gemaakt wordt),
als goed bevalt gaat er ook 1.3 G versie komen zonder kooi constratie enz
Heerlijk die kleuren en afwisseling. Ben benieuwd naar de prijs
400 euro hahahahahha
Lesli, dus zoeken met vergrootglas.Denk dat ze volgend jaar massaal in de outlet zullen staan.
Fireball + yggdrasil bijvoorbeeldIk schatte ruim, en dan kwam ik op € 350,-. Niet dus. Moet je nagaan wat je bij de buren van Funke hebt voor €400,-.