[Funke NL] 5M Goldfontänen

Grappig, ik vond juist top. Haalde inderdaad niet de beloofde 5 meter maar ze waren wel perfect uitgewerkt met die mooie vlokkerige goudsneeuw. De felle bengaalse vlam erinder voegde ook echt wat toe. Moet wel zeggen dat het hier redelijk windstil was toen ik ze afstak. Als ik de filmpjes zo zie hielp de wind niet mee.

Ze werden verkocht als 5M wat de suggestie wekt dat ze 5 meter hoog gaan.
Dat halen ze niet, maximaal 2,5 a 3m.
Ach, de kids vonden ze mooi :)
Had het idee dat de eerste beter was dan de tweede in het filmpje.
Vergeet niet in 4K aan te klikken:

Ik had ze ook en ze deden per stuk ongeveer 2,5m dus die 5m klopt wel als je ze optelt ;)

Ze waren zeker niet slecht, de Luypaers Nile Crocodile vond ik beter maar wat mij betreft kunnen ze allemaal niet op tegen de Bugano's.

Het is inderdaad wel jammer dat ze in NL niet te verkrijgen zijn. Dat is wel een voordeel van de Funke en Luypaers fonteinen natuurlijk en als ik naar de in NL verkrijgbare fonteinen kijk zijn dat de beste.

Ik had ook nog een Broekhoff Fountain of wealth, knoepert van een ding maar best wel een flopper al was het knetteren af en toe wel serieus hard.

Het doet me wat teveel denken aan (XXL) ijsfonteinen ;) Voor mij persoonlijk moet vuurwerk een goede rookontwikkeling geven.

Prima fonteinen. Geen 5 meter hoog, maar ik vond de uitwerking mooi en heb van deze fonteinen genoten.

Die haalt de 2 meter maar net? Of net niet? Zonde zeg. Had ze vorig jaar tijdens een winkeltourtje nog meegenomen, maar niet aan toegekomen.

Dat is toch nooit 5 meter? Blij dat ik ze niet meer ben tegengekomen tijdens mijn zoektocht want die vallen toch wel een beetje tegen als ik dat zo zie.

Back
Bovenaan