[Funke NL] 5M Goldfontänen

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
[Funke NL] 5M Goldfontänen

Artikelnummer: FF40MIXB
Artikelnaam: 5M Goldfontänen
Bruto Gewicht: 575 gram
Netto Kruitgewicht: 100 gram per fontein (Totaal 200 gram)
Aantal per verpakking: 2 fonteinen
Effectomschrijving: Twee topfonteinen met een las-achtige torchvlam in het blauw en paars en daarboven een bloemenzee van goud. En ze gaan maar liefst 5 meter hoog! Super kwaliteit!
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 5 meter
Adviesprijs: €22,49

FF40MIXB 5M_Goldfontainen_Mix 2_Funke_Vuurwerk-500x500.jpg

Wij danken Funke Nederland voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Ook erg benieuwd naar deze fonteinen, ook hierbij een onlogisch lichte voet zoals ook bij de Luypaers variant.
Uitstraling is wel prima van dit artikel.

PXL_20221230_121239550.PORTRAIT.jpg

Ook erg benieuwd naar deze fonteinen, ook hierbij een onlogisch lichte voet zoals ook bij de Luypaers variant.
Uitstraling is wel prima van dit artikel.

Bekijk bijlage 70345

Viel mij inderdaad ook al op dat ze vooral topzwaar zijn. Zeker met de voorspelde windkracht wel raadzaam om deze tussen twee stenen vast te zetten. Zonde als zo'n prachtige fontein omvalt!

Laatst bewerkt:
Dit gaat idd uit zichzelf niet blijven staan. Zelfs windstil zou ik deze vastzetten itt bv en Bardarbunga, die wel onderin gewicht heeft.

Afgaand op de foto lijken deze ongeveer even groot als de Luypaers fonteinen die (o.a.) in BE te vinden zijn van 250g. Die zijn van top tot teen zwaar, dus vermoedelijk helemaal gevuld. Waarschijnlijk wilden ze dezelfde maat gebruiken voor de NL variant, maar met slechts 100g die dus helemaal bovenin zit. Beetje jammer dat ze niet gewoon een kleiner formaat hebben genomen, zoals inderdaad een Bardarbunga.

Eddy.

Hier ook 2 pakjes van, erg blij mee. Dat wordt genieten als het weer het toe laat.

Dat verbaast mij ook.
In hoge mate zelfs!
De meest veilige producten worden afgekeurd en dit mag wel? :frusty:

Als er gras of een perkje voorhanden is: aan een stokje tapen en in de grond steken!

Vond deze toch wel redelijk teleurstellend helaas. Zeker niet de beloofde 5m, al kan de wind daar ook een rol in hebben gespeeld. Goud dat er vanaf kwam was sowieso erg zwak. Bengaals vuurtje aan de onderkant was wel mooi fel

Vond deze gewoon teleurstellend, matig effect, laag, eigenlijk alles wat je er niet van verwachtte, had de films niet gekeken voordat ik bestelde. White Caiman heel tof, deze zou ik laten staan.

Was toch vanaf begin en ervaring met andere goud fonteinen wel duidelijk dat je dit niet zo dik ls zilver kon verwachten? Is bij BE versie zo, vd Nat, Funke gaf zelf aan goeie grondstoffen niet te hebben kunnen vinden.

Ik vond het mooi donker twinkelgoud, esters vielen zelfs nog best goed. Hoogte voor NL ding normaal, 2m zeker, tijdsduur wel wat teleurstellend. Maar wel genoten. Mooie bengaal eronder ook

Nee, deze waren niet best. Had er 2 pakjes van, wou er meer bestellen maar echt blij dat niet gedaan te hebben. Kwam niet hoog en effect vond ik ook niet denderend. Bengaalse vuur onderin vond ik dan wel weer erg gaaf.

Back
Bovenaan