Full Throttle *NIEUW 2025*

Hij was ook zeker niet slecht te noemen, laat ik dat voorop stellen. Aardige effectgrote, burst en kleuren.
Maar als we hier enthousiast gemaakt worden met prachtige productiefilmpjes, op basis waardoor ik uiteindelijk overstag ben gegaan en zeer uitkeek naar deze compound, dan verbaast mij dat toch wel en vraag ik mij af hoe dit kan. Verschillende batches?

Ja de blinker/kleur boeketten in de laatste cake hadden we verwacht in de eerste en andersom. Neemt niet weg dat ik dit een topper van de bovenste plank vond 😉😁

Jup, dit was ook exact hoe mijn exemplaar was. Nu ik de tweede cake zie herinner ik hem mij weer volledig. Ik was behoorlijk afgeleid na die eerste cake of ik het soms verkeerd herinnerde of verwarde met de uitwerking van een andere compound, dat ik mixed effects in de 2de wel opmerkte “klopt dat nou ook niet?”, maar ondertussen was ik zo aan het twijfelen over of ik niet dingen door elkaar aan het halen was, dat ik de uitwerkingen in die 2de cake nauwelijks heb opgeslagen.

En ja, dit is wel een compleet andere uitwerking dan de video @Koala op 2 december heeft gepost van de productiecontrole (https://forum.vuurwerkcrew.nl/threads/full-throttle-nieuw-2025.1800674/post-1946039) en waarop ik voor een groot deel mijn beslissing heb bepaald.

Ik neem dit mee bij Wolff. Graag zo veel mogelijk videos doorsturen.

Gelukkig nog steeds kwalitatief in orde als ik het so lees.
Helaas geen video, wel t zelfde als hierboven beschreven...kwam niet overeen met de productvideo. Wel gewoon nog steeds dik in orde...

Na het zien van de video hierboven, was het bij mij idd ook andersom. Dus de effecten van de i-shape verwisseld met de w-shape. Ik vond hem wel echt superdik! :D

Helaas zelf niet gefilmd; was zelf iets te gefocust bezig met het aan mezelf twijfelen en of ik niet allemaal dingen door elkaar aan het halen was! 🤣

Enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat na het zien van de video van Pauperzooi ik alles direct weer helemaal herinner, inclusief de opvallende gele sterren in het eerste blok en het verloop en effecten van 2de blok.

Die Full Throttle is identiek in uitvoering aan het exemplaar ik had.

Die van mij ging zo

Ja, bij mij precies hetzelfde. Cake 1 begon met het willow effect, wat volgens het productie filmpje in cake 2 hoort te zitten. De effecten waren omgedraaid ten opzichte van het productie filmpje.
Niet dat ik het erg vond, maar ik dacht wel even: He, hier klopt iets niet. Desondanks vond ik het toch een prima boxje hoor

Back
Bovenaan